Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen en ouders

  4-4-2007 14:07:08
Hoi, wij willen binnekort aan de teksten van de uitnodigingen beginnen en we hadden een vraag: zijn hier mensen onder jullie dat de ouders en de getuigen vermeld hebben op de uitnodiging? Voor hen zou ik dat wel willen doen, maar weet niet goed hoe juist...

kim
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 397


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:26:55

onze ouders staan er mee op omdat ze het grotendeels betalen.
Als betuiging van dank plaatsen we hen er op :-)



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:33:58

hallo,

Wij hebben de ouders niet vermeld,mijn ouders betalen het grotendeels van de trouw, maar mijn vriend zijn ouders betalen niets en mijn vriend wou ze daarom niet vermelden. Je kan moeilijk de ene ouder wel vermelden en de andere niet. Al hebben wel al reacties gekregen van oei de ouders staan niet vermeld. Wat we wel zullen doen en dit is op vraag van mijn ma bij de receptie worden de beide ouders ook opgesteld om de gasten te begroeten.
Namen van getuigen heb ik nog op geen enkele uitnodiging tegen gekomen.

Pat
010607



Veroniek

 Meld misbruik4-4-2007 14:57:56

Hoi Kim

Wij plaatsen ook onze ouders hun namen op de kaart, maar onze getuigen niet. Dit is niet de gewoonte en je kan ook elk 2 getuigen nemen... Straks staan er zoveel namen op de kaart dat het niet duidelijk, mooi en overzichtelijk meer is.
Maar dat is natuurlijk iedereen zijn keuze!

Wij hebben iets traditioneel genomen, in de trand van:
Mevr. X en Mr. Y hebben het genoegen u het huwelijk van hun zoon Z aan te kondigen met (juffrouw) W. En dan het omgekeerde voor mijn ouders...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Veroniek

 Meld misbruik4-4-2007 15:00:02

Wat ik nog vergat te vermelden:

Sommigen plaatsen ook de grootouders hun namen erop...
Dus als ze allemaal nog leven, heb je in totaal al zeker 8 namen erbij, als je de getuigen erbij zet zeker 2 namen, dan jullie ouders zijn 4 namen, jullie namen zijn 2 namen.
In totaal komen er dan 16 namen op jullie kaartje te staan... :os



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik4-4-2007 15:14:12

Hoi Kim, wij hebben dit zo opgelost. Onze kaart is een drieluik en op de middenflap staat zo iets:
Sarah en Tom trouwen .....

Op de linkerflap staat:
Dit melden u met trots: en dan enkel onze ouders

Op de rechterflap staan ons adres + cadeautip

Voor het avondfeesr hebben we dan een extra klein kaartje voorzien met alle details ...
(wij geven geen receptie)

Veel succes!

Grtjs, Sarah
15/09/07



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik4-4-2007 18:13:19

Hallo,

op onze uitnodiging staat dat onze ouders aankondigen dat wij gaan trouwen. Ook als dankbetuiging. Onze getuigen staan er niet op. Ik heb dat ook nog nergens gezien.

Groetjes,
Isabel
110807



els
7-7-2007
 Meld misbruik5-4-2007 12:41:26

Wij hebben ook geen ouders vermeld.
Gewoon "Wij gaan trouwen!".



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik5-4-2007 14:22:20

Wij vermelden die niet. Gewoon lekker ons tweetjes, want het is ons feest.



ingrid
15-5-2007
 Meld misbruik5-4-2007 21:29:45

op onze uitnodiging staan de namen van onze kinderen. het zoiets in de trend van x,y en z melden u met trots dat mijn naam en mijn vriend zijn naam in het huwelijk treden. We vermelden noch de ouders , noch de getuige. De kinderen zijn allemaal tieners en dit is een van de vele manieren van ons om ze bij het ganse gebeuren te betrekken. Weinige onder ons kunnen vertellen dat ze het huwelijk van hun ouders hebben meegemaakt en daarom hebben we verschillende zaken rondom de kinderen georganiseerd. zo is het voor hen ook een belangrijke dag.

alvast veel succes met jullie huwelijk

groetjes
ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info