Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help uitnodigingen!!

  2-4-2007 17:19:37
Hallo meisjes,
Ik zit een beetje vast... ik wil beginnen met mn annonces, die half mei de deur uitmoeten, maar ik vind maar niks die me aanstaat. Mn papa zit in t grafische, dus ontwerp en druk is geen probleem, maar ik weet niet wat ik wil!!!!
Ik weet wel wat ik niet wil, dat is zo'n typisch, ouderwets dubbelgevouwen A4 blad met in scheefgedrukte krulletters de aankondiging....
We trouwen ook op twee data, en het zou voor mij belangrijk zijn de twee data op de annonce te zetten, zou ik dat kunnen doen met een gedichtje ofzo???
Je ziet, ik geraak er echt niet uit, zijn er bruidjes die dit herkennen, en die me uit de nood kunnen helpen?? Ik zou jullie echt dankbaar zijn....
Merci!! Tineke 140707
www.14juli.bruiloftsite.nl

Tine
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 476


Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik2-4-2007 20:56:00

Hey Tine,

Ik weet niet echt of ik je kan helpen maar wij doen het volgende: wij willen ook onze uitnodigingen zelf onttwerpen maar hebben wel eens de mappen bij de drukker geleend van intercard en buromac, kwestie van wat ideetjes op te doen... (die liggen ook trouwens bij AVA papierwaren en je kunt er gewoon in neuzen)
Ik heb ook al eens gekeken op www.trouwshop.com , dan bij forum, bij creatief heb je een aantal topics rond de uitnodiging. Ik heb ook nog niet echt gevonden wat ik zocht maar ik vertrouw erop dat het wel 'komt'! Veel succes!!

Jessika 27/07/07
ps. kijk je aub eens bij die topic van infraligne een paar berichtjes onder het jouwe, ik heb een aantal vraagjes ;-)



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik2-4-2007 23:14:02

Hallo,

ik was ook op zoek naar een originele uitnodiging. Wat ik niet wou was een kaart. Ik ben uiteindelijk heel onverwacht bij het inpakken voor onze verhuis op een voorwerp gebotst dat me inspireerde. Ondertussen heb ik een ontwerpje klaar. Wees gerust, je vindt wel wat je zoekt. Eén tip: zorg dat het bij jullie past en jullie persoonlijkheid weergeeft en denk inderdaad eens verder dan de traditionelere dingen.En dan komt het wel.
Veel succes...

Groetjes,
Isabel
110807



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik3-4-2007 8:01:31

Hey Tine,

Ik heb uiteindelijk ook iets heel anders gekozen dan wat ik eerst in gedachten had van uitnodiging. Ik wilde eerst een vierkante uitnodiging met grijs papier/karton. En nu is het toch een gewoon Amerikaans formaat geworden, zoals de lange enveloppen. Met een foto op de voorkant, geen te klassiek lettertype en ik wil dat het gedrukt wordt op wit gesatineerd stevig papier.
En het ziet er echt heel leuk uit.



Stephanie
3-8-2007
 Meld misbruik6-4-2007 15:15:13

Hallo,

Ik trouw 3 augustus 2007 en ben ook volop aan het zoeken en uitproberen van mijn uitnodigingen. eerlijk gezegd moeten ze voor mij mooi maar simpel blijven aangezien bij de meeste mensen die uiteindelijk na enkele maanden in de papierbak belanden. Zelf heb ik gekozen om als achtergrond een foto te zetten in watermerk van ons beiden met daarop de tekst.
Ik weet wel nog niet goed op welk formaat ik deze wil hebben maar tot nu toe heb ik toch al de lay out en de foto.Ik denk voor mezelf dat ik deze gewoon ga bedekken of zo met kalkpapier zodat je er kan doorzien. Weet het zelf nog ni goed
Hopelijk vind je vlug iets.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info