Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen versturen?

  2-4-2007 10:24:14
Hallo bruidjes,

Nu mijn feestzaal en datum vastliggen voor ons huwelijksfeest, had ik graag eens willen polsen wanneer jullie de uitnodigingen zouden versturen. Ons huwelijksfeest gaat door op 25 augustus. Ik dacht om de uitnodigingen begin juni te versturen. Wat denken jullie daarvan? Is dit te vroeg, of te laat?

Weten jullie ook hoelang de drukker er over doet om de uitnodigingen te drukken en op hoeveel ik mag rekenen qua kostenplaatje??

Alvast merciekes!

Groetjes,
Lien

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 443


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik2-4-2007 10:27:10

Hallo medenaamgenootje !

Ze zeggen altijd dat je de uitnodigingen 6 weken op voorhand moet versturen en als er een vakantie tussenzit 8 weken. Ik zou het dus op die 8 weken houden vermits er wel een heleboel mensen op reis zullen gaan in juli en augustus.
ERgens rond de 20e juni of zo versturen ?

Kostenplaatje ? Goh dat hangt van een heleboel factoren af, welke uitnodiging, welk papier, foto's of niet .... Denk dat wij rond de 300 € uitkwamen met misboekjes enzo erbij.

Onze drukker had toch een dikke week nodig om ze te drukken en te plooien, vermits het eigen ontwerp was. Best eens informeren.

Groetjes en veel succes

Lien
26/05/06



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik2-4-2007 10:45:59

Hallo,

wij trouwen op 11 augustus. Ik ben de uitnodigingen nu aan het maken. Wij zijn van plan onze uitnodigingen uit te delen het tweede deel van juni. Onze uitnodigingen kunnen niet verstuurd worden en aangezien ik les geef en mijn ik collega's na juni niet meer zie vond ik het best om die dan te bezorgen. En ook omdat nadien veel mensen inderdaad op reis zijn.

Groetjes,
Isabel
110807



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-4-2007 11:05:46

Hallo Lien,

wij gaan onze uitnodigingen 6 weken op voorhand versturen. Voor de buitenlandse gasten 8 weken, zo zijn we zeker dat zij ook alles tijdig ontvangen.

Onze drukker heeft een 4-tal dagen nodig om alles te drukken.

De prijs hangt er echt vanaf wat je kiest denk ik. Gewoon bij verschillende drukker informeren;

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Evi

 Meld misbruik2-4-2007 12:56:03

Hey Lien,

Wij zijn getrouwd op 20 augustus 2005. Wij hebben ervoor gezorgd dat iedereen zijn uitnodiging had voor het einde van juni. Aangezien je in de vakantie trouwt moet je daar toch rekening mee houden. Wij wouden dat iedereen zeker zijn uitnodiging had vooraleer men op reis vertrok. Dus dit is zeker niet te vroeg noch te laat. Veel succes nog met de voorbereidingen.
groetjes evi
www.kenny-evi.com



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik2-4-2007 12:59:03

Hallo Lien,

Ik vind dit zeker niet te vroeg hoor. Ik heb de mijne ook zonet verstuurd voor het huwelijk op 7 juli. Wij vragen de mensen iets te laten weten voor 18 juni.

Beter te vroeg ontvangen dan te laat hé ;-)

Wij betalen ongeveer 2,5 euro per uitnodiging. We hebben ze laten maken door onze fotograaf.

Groetjes,

Marisa



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik3-4-2007 18:28:24

WIj trouwen begin aug, ik dacht zelfs al van ze eind mei te verzenden door de vakantie.
Amai, Lien, 300 euro, das wel heel weinig voor kaartjes. Tenzij je met niet veel mensen was. Reken maar vlug rond de 1.5 à 2 euro het kaartje als je alle drukkosten en zo bijeen rekend, en ik kan je verzekeren dat wij veel prijzen gezien hebben en vergeleken hebben. Als je het goedkoopste neemt moet je de drukkosten er ook nog bijrekenen he.



Marita

 Meld misbruik3-4-2007 18:53:51

Hallo Lien,
Normaal moet je ze 6 weken van tevoren opsturen, maar aangezien jullie dan met de vakantieperiode zitten, kan je er best voor zorgen dat de mensen ze in juni hebben hé. Bij Het Bruidsparadijs mag je ongeveer 4 weken rekenen tot ze volledig klaar zijn d.w.z. bestellen, drukproef en drukken. Uiteraard kan dit sneller indien nodig. Wat het kostenplaatje betreft: dit is zeer uiteenlopend. Er zijn klanten die reeds met 150 euro toekomen en er zijn klanten die 700 euro betalen. Alles hangt uiteraard af van de hoeveelheid kaarten, de prijs van de kaart, eventuele uitnodigingen voor receptie, avondfeest, laat-avondfeest, foto's, enz. enz. Best is gewoon eerst een offerte te laten maken. Bij Het Bruidsparadijs heb je ook een mooie korting op het drukken van de kaarten bij aankoop van je bruidsjurk of trouwkostuum of huur ceremoniebus.
Nog veel succes met je huwelijk!
Marita



Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik4-4-2007 9:00:45

Heyla,

Ons trouwfeest is ook op 25 augustus, en wij zullen de uitnodigingen begin juli versturen. Binnen 2 weken gaan wij eens langs bij de drukker. Ondertussen heb ik al enkele staaltjes aangevraagd via sommige websites om toch al een idee te hebben!

Veel succes nog!
Annelies
http://anneliesenchristophe.trouwen.com



leentje
25-8-2007
 Meld misbruik13-4-2007 11:50:31

hey lien!

ik ben leentje, wij trouwen ook op 25 augustus. ik verstuur mijn uitnodigingen eind mei. dit doordat er veel uitnodigingen bij zijn voor vrienden van de voetbal en het seizoen is vroeg afgelopen he. daarom dat wij een beetje vroeger zijn met de uitnodigingen. onze kaartjes hebben +- 500 euro gekost en we hadden er zo'n 120 besteld, de drukkerskosten en al inbegrepen. het drukken gaat heel snel, dat is binnen de week. maar je moet op voorhand de proefdruk zien enzo, dit duurt iets langer +- 2weken. groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info