Terug naar overzicht
ik doe dat alleszins niet, ik neem aan dat de ober wel laat zien welke fles het is of het zegt.
De ober laat 't zien aan de eretafel, maar niet aan iedere tafel hoor. Da zou maar al te zot zijn é :-pWij zetten ze er wel op (tradities in ere houden) en ook de schuimwijn van de receptie...Wijnen staan normaal aan de linkerkant op 't menukaartje, het eten op de rechterkant.We hebben eigenlijk nog geen trouw gedaan waar 't niet opstond :-sMaar iedereen doet wat hij/zij wil é ;-) Als je dit er liever niet opzet, dan zou ik 't niet doen.Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo Vera,Onze menukaartjes worden verzorgd door de feestzaal zelf en zij zetten ook standaard de wijnen en Cava (geschonken tijdens de receptie) op de linkerzijde van de menukaart.Ik heb het ook altijd geweten dat het op huwelijk op de menu staat vermeld.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey,Wij doen dat niet; onze menukaart staat zo al vol genoeg. Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
HoiOp de feesten die wij hebben meegemaakt stond dat ook niet altijd vermeld een enkeling deed dit.Mijn vriend zijn kant is een wijnfamilie en kent daar redelijk veel van. Maar toch gaan wij dat niet op onze kaart vermelden. Als de mensen het willen weten, kunnen ze altijd aan de ober vragen of ze het etiket willen laten zien. Als er een goede service is, dan zullen ze dat zeker laten zien! En ten tweede weten wij eigenlijk niet welke wijnen er gaan geserveerd worden, want onze feestzaal gaat zelf een wijn kiezen die bij het gerecht hoort en daar zijn we wel gerust in. Ze doen dat goed!Maar als je weet welke wijnen het zullen zijn en je hebt nog plaats op je kaart, zou ik zeggen waarom niet?Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007