Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VRIJGEZELLENFEEST!!!

19-3-2007 16:17:52
Hallo bruidjes,

Binnenkort moeten we een vrijgezellenfeest organiseren voor een vriendin en ik heb dringen opdrachten nodig! Iemand ideetjes en tips? We gaan al naar een sauna, dus we hebben alleen nog maar opdrachten nodig...

Merciekes,
Sheron

Sheron
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 364

Evi

Meld misbruik19-3-2007 16:52:47

Ik moest op mijn vrijgzellenfeest van deur tot deur gaan om een object te ruilen, ik begon met een ei... en ik moest eindigen met iets ter waarde van 15 euro.Dat is gelukt :-) Daarna moest ik geblinddoekt aan allerlei zaken voelen en opeten, allemaal redelijk vies :-) ik moest ook een ballon scheren etc. Ikzelf was helemaal in het wit gekleed met konijnoortjes, neusje en staartje en al de rest in het zwart. 's avonds gingen we samen eten en daarna dansen. Was een leuke dag. Ik kan nu ook best wel wat tips gebruiken aangezien mijn beste vriendin deze zomer trouwt.
groetjes

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik19-3-2007 17:20:32

Beste Evi,

Bedankt voor de tips, wij hebben al 1 opdracht, een knalroze lippenstift meenemen, waarna de vrijgezel dan 10 (ofzo) afdrukken van kussen (van mannen uiteraard!) moet verzamelen op haar gezicht (of nog andere plaatsen :) ).

Groetjes,
Sheron

Moi
1-4-2008
 Meld misbruik20-3-2007 11:45:22

Hoi

Heb ook al gehoord van verkleden als engeltjes. De bruid dan een volledige engel en de meisjes die erbij liepen gewoon in het wit of enkel vleugeltjes ofzo.

Het koppel met de ruggen tegen elkaar, ze kregen 2 plakaatjes, met op het ene haar naam en het andere zijn naam. Dan werden er stellingen gezegd en moesten ze een plakaatje omhoog steken bij wie de stelling paste. Als ze hetzelfde hadden was het goed, anders moesten ze een glaasje alcohol drinken en na x-aantal stellingen vertrokken ze elk apart (meisjes samen en jongens de andere kant op) op pad met een aantal opdrachten en eindigden weer samen in het café waar ze elkaar ontmoet hadden.

Qua opdrachten:
- van een aantal mensen een stuk van hun onderbroek hebben (het etiketje was ook goed)
- een liedje zingen en zo geld verzamelen
- die lippenstift en dan x-aantal mensen kussen
- met die lippenstift vb 4 mannen zoeken die je op verschillende plaatsen (1 op de kaak, 1 op je arm, 1 op je buik en 1 op je been) moeten kussen met die lippenstift aan
- met een stift op de witte T-shirt van de bruid iets schrijven/tekenen en daar moesten ze dan iets van geld voor geven

Voor de rest heb ik niet zoveel inspiratie meer, weet niet goed meer wat ik meegemaakt heb! Ik hoop alleen dat ik dat niet moet meemaken... :s

TOITOI!

Moi
1-4-2008
 Meld misbruik20-3-2007 11:46:53

Ah ja, nog iets een gedichtje schrijven over je geliefde met opgelegde woorden en dat dan voordragen in een café of drukke plaats...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...