Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs drukwerk

  19-3-2007 15:14:52
Hallo,

Hoeveel betalen jullie voor jullie drukwerk (zetprijs, werk, kost voor speciale kleuren..., zonder de aankoop van de uitnodigingen of het papier)? We hebben al een paar drukkers gecontacteerd en die prijzen lopen zo sterk uiteen, dat we uiteindelijk beginnen te twijfelen of prijs een weergave kan zijn van (slechte) kwaliteit.
Groetjes,

Joke

Joke
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 525


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-3-2007 15:29:26

Hallo Joke,

Wij betalen €70 voor het drukken (en dit voor een onbepaald aantal kaarten, dus geen verschil of het er nu 20 of 200 zijn).
Dit is voor de druk op 1 zijde, wanneer de kaart bv zoals de onze ook een opdruk heeft op de voorzijde (onze namen) dan betalen we hiervoor €30 (ook onbeperkt aantal).
Indien we een speciale kleur willen voor de letters dan betalen we hier €18 voor.
Drukproeven zijn allemaal gratis.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik19-3-2007 15:34:52

hieronder een aantal tarieven die wij gekregen hebben:
AVA: 75 euro drukwerk (voorkant: 20 euro, binnenkant 55 euro)
bij UNIVERS in Merelbeke: 220 euro bedrukking voor- en binnenkant
Bij een drukker in Lede: voorkant: 35 euro, binnenkant 75 euro.
Als ik het allemaal goed begrepen heb, dan komen bij deze tarieven enkel nog de kostprijs van de kaarten
Hopelijk ben je hier al iets mee geholpen...
Groetjes
Caroline



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik19-3-2007 17:06:33

Hey,

het is niet mijn bedoeling om reclame te maken en ik ben zelf ook een bruidje in spé, maar je kan misschien eens horen bij grafisch bureau Ilka. Hun website is http://www.ilkagb.be . Dit is het bedrijf van mijn toekomstige die grafisch ontwerper is. Volgens de klanten (die meestal zeer tevreden zijn) is hij niet duur. Dit komt omdat het zijn bijberoep is. Je kijkt maar eens op de website en je kan natuurlijk ook altijd een offerte aanvragen hé. Er zijn al verschillende bruidjes op deze site die dit gedaan hebben en ook besteld hebben.
Je ziet maar.
In ieder geval veel succes!

Groetjes Katrien



Ann
10-8-2007
 Meld misbruik19-3-2007 17:34:42

Hallo,

Wij betalen 55 euro drukkosten.
Tweezijdig dan komt er een meerprijs van 28 euro bij. Een andere kleur dan zwarte inkt dan betaal je 12 euro extra en dat is voor zoveel kaarten als je wil.
Groetjes



Wendy

 Meld misbruik21-3-2007 12:47:49

Hey Joke,

Soms zit er schandalig veel verschil tussen offertes van drukkers: weet goed dat sommige drukkers gewoon profiteren van het feit dat het om huwelijksdrukwerk gaat!!
Bij ons zat er meer dan 200 euro verschil op de duurste offerte en de goedkoopste. En dan kon je duidelijk de lijn doortrekken wie een eerlijke offerte gaf en wie niet.

In totaal hebben wij voor 150 uitnodigingen digitaal in kleur gedrukt (is een stuk goedkoper dan in kleur drukken maar wel duurder dan in zwart drukken en iets minder van kwaliteit dan in kleur gedrukt maar voor onze uitnodigingen viel dit niet op) + de kleine kaartjes receptie/avondfeest + 150 enveloppen hebben wij 280 euro betaald. Die enveloppen kwamen op 40 euro dus uitnodigingen zonder die enveloppen komt op 240 euro.

Menukaarten zullen ongeveer op 120 euro komen voor 60 stuks (ook in kleur digitaal gedrukt).

Dit was niet de goedkoopste offerte maar wel een drukker die ik vertrouwde... We zijn ook eens gaan praten met de drukker met de goedkoopste offerte maar die wilde aan onze uitnodiging (eigen ontwerp) al vanalles veranderen omdat hij het zelf niet mooi vond...



Mvg,

Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info