Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging 07/07/'07

  15-3-2007 11:18:06
Hallo iedereen,

wie van jullie trouwt er nog op 07/07/'07?? Zijn jullie al bezig aan de uitnodigingen? Wanneer bestellen jullie deze bij de drukker en wanneer zijn jullie van plan ze op te sturen??

Alvast bedankt voor de reacties.

Grtjs, Ellen.

Ellen

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1044


sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 12:15:17

hoi,

Wij trouwen ook op 07/07/07
wij gaan begin april naar de drukker en zouden de uitnodigingen eind april - begin mei versturen (normaal is het 6 weken). Ik wil begin juni antwoord hebben want dan hebben we zelf nog een maand tijd om te tafelschikking enzo te regelen.

Gr,
Sabrina




els
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 12:24:15

Wij zijn onze uitnodigingen zelf aan het maken.
Brengen ze ook rond 1 mei al rond, vermits we begin juni het aantal aanwezige personen willen kennen. Als we boven een bepaald aantal zitten krijgen we een andere zaal. Vandaar.



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 12:36:56

Wij gaan ze ook begin mei versturen omdat er veel mensen met verlof gaan in juli en dus hopen we dat hun reis dan nog niet geboekt is...

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 13:02:31

Hallo, wij trouwen ook op 7/07/07 en sturen ze ongeveer eind mei op. We zijn alletwee grafisch ontwerpers en dat maakt het nog moeilijker want iedereen verwacht een origineel kaartje... Normaal is het de gewoonte om ze ongeveer 6 weken op voorhand op te sturen.

groetjes Natacha



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 13:02:58

wij gaan iets vroeger de uitnodigingen versturen omdat we in juni al onze antwoorden willen weten.

Misschien is het niet gebruikelijk om dit reeds begin april te doen maar wat gedaan is is gedaan en we hopen inderdaad dat de mensen tegen dan nog niets geboekt hebben van reizen.




Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 15:52:31

Wij trouwen de week erop... Had gedacht om de uitnodigingen zeven weken op voorhand te versturen, maar hoeveel weken op voorhand laat je best de mensen bevestigen? Moeten nog tijd hebben voor tafelschikking veronderstel ik?

groetjes Jotje



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 21:14:30

hallo,

wij trouwen ook 7/7/7.Wij gaan maandag onze kaarten bestellen en volgende week worden ze dan digitaal gedrukt, daarna begin ik ze rond te verdelen aan mijn familie...

groetjes



Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 21:39:48

Hoi, wij dus ook op 07-07-07 en we zijn volop bezig met het ontwerpen van de uitnodigingen omdat we ze zelf maken. Veel knutselwerk, en mijn toekomstige is daar niet zo handig in... We versturen ze in mei idd omdat er dan veel mensen hun reis al boeken en hopelijk kunnen ze dan nog komen naar ons huwelijk! Succes!



Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 14:58:05

Hey,blijkbaar zijn we niet alleen op 07/07/07. onze uitnodigingen gaan volgende week de deur uit, omwille van het feit dat er toch vele mensen rond deze periode hun zomervakantie boeken en zoals iemand al zei, wat gedaan is is gedaan. Veel plezier met de verdere voorbereidingen....
Groetjes Mieke



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik27-3-2007 22:03:16

ook wij trouwen op 07-07-07
hebben vandaag proefdruk gekregen van drukker en heb de enveloppen reeds meegekregen
hebben de uitnodigingen normaal volgende week zodat we ze met pasen kunnen beginnen rondbrengen

veel succes nog met de voorbereidingen

sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info