Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aankondiging

  14-3-2007 12:49:19
Hey,

Wij waren eerst niet van plan om aankondigingen te maken maar gaan dat nu toch doen.
Wat moet daar precies inkomen? Ik dacht aan uur en plaats van wet en kerk en ons adres. Moet er nog iets anders bij?

Vermeld je ook het feestadres en een cadeautip?
Ik vind het zo raar om een cadeautip te zetten want ik verwacht van die mensen niets, maar ik weet uit ervaring dat sommige mensen misschien toch iets zullen willen geven.

Groetjes, Sissi

Sissi
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1312


Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik14-3-2007 13:02:10

Dag Sissi

Bij ons staat daar onze naam, de plaats van de viering, ons adres (voor eventueel een kaartje) en toch ook de cadeautip. Mensen kunnen iets geven als ze willen.

Ingrid



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 13:04:27

Hoi Sissi, wij doen het zo:
wij zetten er op :

Sarah en Tom geven elkaar het ja-woord op 15 september om 14.00 uur in de onze lieve vrouw ten bos paraoche te nieuwkerken-waas.
We zouden het fin vinden als u getuige kan zijn van dit belangrijk moment in ons leven.

Da is de middenflap.
Op de rechterflap staat ons adres + gelegenheidsadres + ook de cadeautip.

Op de linkerflap staan de gegevens van onze ouders.

Voor de mensen vd avondfeest steken wij er nog een kaartje extra bij ..

Hopelijk kan je er een beetje aan uit !

Succes

sarah
15/09/07



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-3-2007 13:10:01

Hey,

gaat het om uitnodigingen of de echte aankondiging? Want ik denk niet dat er al zoveel details in een aankondiging moeten... die staan nadien toch in de uitnodiging?

Groetjes,
Lieve



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik14-3-2007 13:39:08

Onze aankondiging ziet er zo uit:

De Heer en Mevrouw François Van Hal - Czowhan
Mevrouw Nicolette Baudez

hebben het genoegen u het huwelijk aan te kondigen van hun kinderen

Véronique en Billy

U wordt vriendelijk uitgenodigd om de huwelijksviering bij te wonen in de Sint-Amelbergakerk, Amelbergastraat te Zandhoven op zaterdag 16 juni 2007 om 13u00.

En dan links het adres van mijn ouders en rechts het adres van Billy zijn moeder. Ons adres staat niet op de uitnodiging vermeld omdat we op dat moment nog niet wisten waar we gingen wonen omdat we ons huis net hadden verkocht. Nu hebben we al wel een nieuw adres maar laten het toch zo.

Op onze uitnodigingen staat dan de verdere info vermeld alsook de cadeautip.

Groetjes,
Véro



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 14:17:30

Dag Lieve,

Het gaat hier eigenlijk om een soort bekendmaking.
Het is voor mensen die we niet uitnodigen.
Onze buren nodigen we bvb. niet uit maar we willen hen gewoon laten weten dat we gaan trouwen.
Idem voor enkele vrienden van de ouders en ons werk.

Groetjes, Sissi



Kristel

 Meld misbruik14-3-2007 15:29:42

Hoi Sissi,

Wij hebben een verschil in aankondiging en uitnodiging.
Aankondiging heeft onze namen + ouders, plaats kerkelijk huwelijk (gemeente doen we enkel met familie en getuigen), datum en uur en dan ons adres.
Op de uitnodiging, hetgeen een verschillend kaartje is voor receptie; eten en avondfeest heeft de details van de feestzaal en ook de cadeautip. En dan is er nog een extra kaartje met het plannetje.

Hoop dat je er wat aan hebt...

Groetjes
Kristel



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 15:31:32

In een dergelijke aankondiging zou ik geen cadeautip zetten. Hoe ziet jullie trouwkaart eruit? Officieel met de ouders erbij of alleen jullie zelf?

Gewoon eenvoudig dat jullie dan en dan trouwen om zolaat en dan van zolaat tot zolaat receptie houden lijkt mij voldoende.

Succes ermee! Laat even weten wat je besloten hebt!

Groetjes!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info