Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema avond

13-3-2007 22:49:35
hoi bruidjes,

Ik heb is een vraagske
wij zouden graag de tafels benoemen naar tv series
zoals bijvoorbeeld de vrienden van de voetbal "fc de kampioenen"
de tafel van de werkcollega's "de collega's"
enzo verder.
maar nu vroeg ik me af zet ik dan iets op de tafel ofzo om zo aan te duiden dat dat hun tafel is??
maar wat dan
hebben jullie misschien ideetjes
mijn inspiratie is echt op.

alvast bedankt voor de reactie

groetjes
evy
19/05/2007

evy
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 268

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-3-2007 8:05:33

Hey,

misschien een soort foto van de betreffende serie?

Groetjes,
Lieve

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik14-3-2007 8:07:35

Je kan een A4 plastifiëren en in een houdertje steken op de tafel met idd een foto of gewoon de titel van de serie op....

Groetjes,
Véronique (Mechelen)

Thierry

Meld misbruik14-3-2007 8:48:40

---

Kathleen
26-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 11:58:24

Hey Evy,

dit is precies wat wij willen doen! Voor de vrienden nemen we bijvoorbeeld 'Friends', familie 'Familie' en 'Thuis', voor de vrijgezellen die tegen een stootje kunnen, kan je misschien 'Sex and the city' nemen. Enfin, keuze genoeg denk ik!

Onze bedoeling was om op elke tafel een foto te zetten van de cast van elke serie en de titel erbij. Wij willen aan het personeel van onze feestzaal vragen om onze gasten bij het binnenkomen, een fotootje te geven van een bepaald personage, bijvoorbeeld een bevriend koppel krijgt 'Rachel', of 'Ross', of één van de andere personages. Wij zouden dan op voorhand een lijstje opstellen van de gasten en het bijhorend personage. Degene die onze gasten ontvangt, zal dan natuurlijk de naam moeten vragen, maar dat wordt wel vaker gedaan.
Wanneer onze gasten hun fotootje hebben ontvangen, moeten zij dan op zoek gaan naar de bijhorende tafel.

Dat is het zo'n beetje.

Misschien heb jij een betere suggestie?

Groetjes,

Kathleen

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik14-3-2007 18:19:32

Wij werken in het thema van voetbal, aangezien wij allebei hevege supporters zijn. De mensen krijgen bij het binnenkomen per koppel een kaartje van het personeel van de feestzaal met daarop een prentje van een bal, een schoen, een stadion, ... (De lijst van wie krijgt wat, stellen wij op en aan de hand van de namen kan er uitgedeeld worden.) en op de achterkant staan onze namen, de trouwdatum en een tekening van Hazeltje (cfr. eerste lezing in de kerk) . De mensen kunnen de juiste tafel herkennen aan een iets grotere prent die op een schildersezeltje (ikea) op de tafel staat. Het kleine prentje dat ze krijgen kunnen ze aan tafel bevestigen op het geschenkje dat ze van de ons krijgen, nl. een fotohoudertje met een hartje en een kaartje 'bedankt' aan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...