Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iets vergeten!

  13-3-2007 14:48:04
Op onze kleine kaartjes zijn we vergeten te zetten voor welke datum ze moeten verwittigen.
Er staat op:
Of u wel of niet kan komen hadden wij graag vernomen.
Dus geen datum.
De kaartjes zijn al af.
Corrigeren kost 47 euro (dus niet zo veel) maar er kan een kleurverschil opzitten en de layout is dan ook niet goed meer.
Drukker zegt dat dit dikwijls wordt weggelaten en dat er sowieso mensen die niet op tijd verwittigen ook al staat er wel een datum op.
Wat zou ik nu doen?

grtz,

Wendy

Wendy
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1043


An
9-8-2008
 Meld misbruik13-3-2007 15:30:28

Ik zou gewoon afwachten en een paar weken vóór je vergeten te vermelden deadline beginnen bellen :-)
Grtz



Kristel

 Meld misbruik13-3-2007 15:33:55

Hoi Wendy

Ik zou het zo laten...
Ik denk dat als ik zo'n kaartje in de bus krijg ik wel zo weten dat ik een paar weken voor het huwelijk iets moet laten weten.
En als je het laat corrigeren en het is te zien dan valt het waarschijnlijk nog meer op dat het een fout was.
Mij zou het niet storen. Alle, mocht ik zo'n kaartje in de bus krijgen, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik natuurlijk ook twijfelen. Denk dat ik onze uitnodigingen 100 x heb nagelezen en elke keer als ik er eentje afgaf mijn hart vast hield dat die persoon geen tijpfout ofzo zou ontdekken.

Groetjes
Kristel



Veroniek

 Meld misbruik13-3-2007 16:22:17

Hoi Wendy

Ik zou het ook zo laten! Iedereen beseft toch dat ze best wat op voorhand laten weten...
Er zullen inderdaad mensen zijn die niet op tijd laten weten (tegen je deadline) en het zullen dezelfde zijn of je het nu vermeld of niet! Je moet dan ook rondbellen...

Aan de personen die je ziet, vraag je het gewoon eens of ze iets kunnen laten weten tegen... (en dan jullie deadline)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 16:44:48

Hi Wendy,

Ik zou het ook zo laten, de meeste mensen weten wel dat ze op tijd moeten verwittigen. En diegene die dit niet tijdig doen, zijn volgens mij ook diegene die het te laat zouden doen wanneer er een datum op staat.
Aan mensen die je regelmatig ziet kan je het ook gewoon zeggen zoals Veroniek zegt.
En diegene die niet hebben gereageerd zou ik gewoon tijdig opbellen;

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info