Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Jotje: Hoeve Moeskroen?

7-3-2007 16:44:43
@ Jotje: Kan je me eens de naam of website doorgeven van die hoeve in moeskroen? Ik ken die niet, dus interesseert me wel! Kasteelhoeve ben ik geweest, maar vond ik te duur voor wat het eigenlijk was. Goed ten houte ben ik al es gaan eten. Ik weet dat ze daar trouwfeesten doen, maar daar hang je af van hun keuken he volgens mij...

Ik ben inderdaad van de regio Kortrijk, maar woon in Brussel. Aangezien er zo'n 100 man naar brussel zou moeten komen voor ons feest, en slechts 20 van brussel naar kortrijk, hebben we beslist om t in regio kortrijk te houden.

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 920

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 20:18:54

Hé ik heb es nagevraagd en niemand weet de naam nog en het adres. Sorry... Mijn vriend is daar ooit eens naar een trouw geweest, maar hij weet niet meer hoe of wat. De slimmerik! Maar er is daar ergens een hoeve/feestzaal... Ik vraag nog verder rond, als ik het te weten kom laat ik iets horen!

succes alvast,
groeten Jotje

lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-3-2007 10:09:56

Hey Jotje,

Dank je wel voor de moeite, maar het is niet meer nodig;) We zijn dit weekend op een feestzaal gevallen en hebben ze maar direct vastgelegd;) Wij vieren in feestzaal de Jager in st-eloois-vijve!!

Groetjes,
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...