Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met rent-a-priest?

4-3-2007 17:46:28
hoi bruidjes, op 22-06-2007 trouwen wij in de tuin met een rent-a-priest (Norbert Bethune). Wie heeft er ervaringen met deze man? Hoe is jullie ceremonie gegaan? Hebben jullie een voorbeeld (bvb boekjes van de viering, ...)? Waaraan kan ik me verwachten?

Groetjes
Claudia

Claudia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 525

Theo

Meld misbruik4-3-2007 20:59:40

Beste Claudia,
Je kan een video-opname bekijken,die wij maakten met Rent-a-Priest.
www.videomanie.be

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 6:40:03

Hallo,
Wij trouwen ook met rent a priest maar niet met Norbert ( maar met Gino of Johan van de goede herder ).
IK heb eens met beide gebeld en ik vond dat het niet klikte met Norbert, ik vond hem niet zo vriendelijk als Johan en Gino.
Ik von hem wa nors overkomen.
Ik heb Norbert dan ook eens gezien op een huwelijksbeurs met een stand van rent a priest en weer vond ik hem niet zo vriendelijk maar eerder nors.
Dit is natuurlijk persoonlijk en mss klikt het wel met jou en is hij tijdens zijn vieringen en gesprekken niet zo.
Ik voelde me gewoon beter bij Johan en Gino.
Laat weten hoe jij het ervaren hebt anders ?

Groetjes en suc6 met de vorbereidingen !
Mieke

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik5-3-2007 8:48:11

hoi, ik moet zeggen dat ik op dit moment toch wat schrik heb... ik heb enkel nog maar telefonisch contact met hem gehad, en hij klonk wel wat 'nors' en direct, maar andere kant heb ik hier en daar wel positieve dingen gelezen dus ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ik heb alleen geen idee wat ik van de ceremonie kan verwachten of hoe hij het inkleedt,... Zodra ik een eerste gesprek achter de rug heb zal ik laten weten hoe het gegaan is!

Groetjes

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 12:52:08

Alle suc6 ermee !
Wij werken dus samen met de goede herder ( johan en gino ) en hebben vorige week onze mail met documenten ontvangen.
Bevat 3 delen
deel 1 : hele map met teksten
deel 2 : persoonlijke vragenlijst ( hoe je elkaar hebt leren kennen, wat je belangrijk vind, welke je de leuke punten vind aan je partner,...
deel 3 : persoonlijke gegevens om dan in de boek te zetten

ik denk dat Norbert ook wel in dat genre zal werken.
Na het invullen van die gegevens steken zij een viering samen en dan kom wij eens samen om te overleggen hoe en wat.

Groetjes Mieke

Suzanne
4-5-2007
 Meld misbruik5-3-2007 17:03:35

Wij trouwen ook met Rent a Priest, Gino doet onze ceremonie... Dat klikte nl. direkt!

Suzanne

Paul

Meld misbruik5-3-2007 17:34:37

Ik heb het genoegen had als ceremoniemeester een viering met Gino en Johan te mogen meemaken. Slaap maar op beide oren als je op hen wilt beroep doen - ze zijn super - een zeer aangename en toch diepzinnige viering. Als je de keuze hebt zou ik alleszins niet twijfelen. Succes !

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik6-3-2007 8:35:08

Hey Claudia,
Wij trouwen ook met Norbert.
Eerst had ik mij ook zorgen gemaakt, omdat ik al negatieve dingen over hem gelezen had, en omdat hij "op het eerste zicht" ook een beetje nors overkomt. We zijn dan een maand of twee geleden op gesprek geweest, en het is echt heel goed meegevallen. Ik ben ervan overtuigd dat onze viering heel mooi wordt. Hij stelt wel wat diepzinnige vragen (de meeste kan je thuis al voorbereiden), maar dat vind ik niet meer dan normaal. Ik denk dat je best gewoon afwacht tot het gesprek achter de rug is. Als je dan merkt dat het niet klikt, kan je nog altijd voor iemand/iets anders kiezen!
Veel succes,
Annelies
09.06.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...