Terug naar overzicht
Hey,Ik ben dan wel geen Katrien maar de eerste keer dat ik verkooppunten gevraagd heb heb ik die snel gekregen.Het vervelende is juist dat ze enkel die bij u in de buurt geven.Toen ik een tweede keer verkooppunten vroeg (maar dan ergens anders) kreeg ik geen antwoord meer.Van waar ben je? Misschien ben je iets met die die ik gekregen heb.Groetjes, Sissi
Van Genk.En jij?
Misschien een idee om gewoon nog een keer een aanvraag te doen?Groetjes!!
Ook ik heb vorige week een aanvraag gedaan, maar heb ze nog steeds niet gehad!!Sisi, ik veronderstel dat jij van in het gentse bent. Is het mogelijk om mij de lijst eens door te sturen op lobket@hotmail.com? Vriendelijk bedankt!!
Hey,Ik ben van de kanten van Aalst maar wil de lijst gerust doorsturen.Groetjes, Sissi
Dat is lief.Kan je ze sturen naar foesters_wendy@hotmail.com.alvast bedankt.Wendy
hallo, ik ben van Gentbrugge en bij Lali op de Brusselsesteenweg zouden ze ook Selmark verkopen.GroetenCaroline
Hoi,Sorry, zie je berichtje nu pas...Ik heb die lijst niet aangevraagd, kwam er toevallig op uit.Mijn lingerie komt van E&R in Beverlo. Deze hebben ook een website. Hier verkopen ze dat merk. Als'k je nog kan helpen mail je maar!Groetjes,Katrien18-08-2007
Hoi,Ben even de website gaan opzoeken (kan je eventueel op voorhand bellen voor afspraak en welke series ze juist hebben).http://www.erwedding.be/ Good luck!