Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat komt op de uitnodiging?

  26-2-2007 13:11:31
Hallo iedereen

Ons ontwerp voor de uitnodiging is klaar, nu kunnen we naar de drukker maar ik vraag me af, wat zetten jullie allemaal op de uitnodiging zelf?
Wij nodigen zelf uit, dus niet onze ouders

Zoiets in de zin van: Op 16 juni 2007 geven Christel en Jimmy elkaar hun Ja - woord
We zouden het fijn vinden indien u erbij bent

Zetten jullie het gemeentehuis er bij of direct de kerk?
En hoe vermelden jullie het avondfeest?
Ik heb echt schrik iets over het hoofd te zien..:-)
En dan onderaan komt: omdat we snel de vlieger nemen, zouden we willen vragen geen bloemen te geven en dan envelopje erbij

En ook nog een vraagje, hoe laten jullie bevestigen? Telefonisch? Per mail, per post?

Vele vragen hé, maar k weet het echt niet zo goed

Vele groetjes
Christel
160607

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1429


Els
19-5-2007
 Meld misbruik26-2-2007 15:56:51

Dag Christel,

Wij hebben ook niet echt een klassieke uitnodiging. Onze ouders worden ook niet vermeld.
Wij vermelden het stadhuis, maar we trouwen niet voor de kerk dus dat is evident :)
Voor het feest zetten wij: 'U bent van harte uitgenodigd om 19u in feestzaal ... (met adres erbij).

Wij vragen om een seintje te geven of ze er zullen bij zijn en zetten dan onze namen, adres, tel en email. Dan kunnen de mensen zelf kiezen hoe ze bevestigen.

Hopelijk helpt dit wat.
Veel succes!

Groetjes, Els
19/05/07



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik26-2-2007 17:06:24

Hoi Christel,

Wij hebben een hoofduitnodiging en dan kaartjes voor de receptie en het avondfeest. Op de grote uitnodiging vermelden we zowel het gemeentehuis als de kerk.
Daaronder kondigen dan wel onze ouders dit aan, maar dat kies je natuurlijk zelf. Op de kleine kaartjes staan terug onze namen en dan: U wordt vriendelijk uitgenodigd op... om.. u in (naam en adres feestzaal).
Wij hebben dan ook: graag bevestigen voor
en dan onze beide gsm-nummers en een gemeenschappelijk e-mailadres, zodat ze kunnen kiezen.
Daaronder staat dan cadeautip.
Maar anders moet je bij de drukker eens in de voorbeelduitnodigingen zien (of op het internet), daar heb je verschillende voorbeelden van uitnodigingen door het koppel zelf. (ik denk o.a. op www.buromac.be )

groetjes,

Wendy
5.5.07



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik26-2-2007 18:48:07

HoiHoi,

Wat een vragen. Haha... maar ik kan me jou ongerustheid wel voorstellen.

Wij willen verschillende kaarten. 1 voor de daggasten, 1 voor de receptie, 1 voor de avond. En dan een telefoonnummer voor als ze niet kunnen komen. Dit moeten ze dan voor een bepaalde datum laten weten.

Als eerste regel willen wij de namen en dan: staan op ... hand in hand voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.

Daarna om ... het kerkelijk huwelijk. En feest vanaf ....

Een envelopje zou ik niet doen, aangezien dat tegenwoordig toch wel standaard is. Wel het volgende rijmpje:
bloemen en planten is een leuk idee, maar op onze huwelijksreis gaat alleen het bruidsboeket mee.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes!!!



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:15:17

dag Selma

Da's inderdaad een leuk rijmpje !!

Iedereen bedankt en groetjes
Christel



Veroniek

 Meld misbruik27-2-2007 11:07:56

Hoi Christel

Ons ontwerp is ook af, we moeten juist nog onze foto maken en erin zetten...

Wij zetten zowel het gemeentehuis en de kerk erbij. Onze weddingplanner en familie (die al getrouwd is) zeggen dat iedereen naar de kerk komt en niet het gemeentehuis, behalve grootouders en meter-peter (als die niet de grootouders zijn).
Daarom hebben wij de beide erop vermeld.

Wij zetten ook onze GSM-nrs, emailadres en ons thuisadres op de kaartjes. Dan kunnen de mensen zelf beslissen hoe ze reageren (telefoon, SMS, mail of briefje)
Wij vragen ook om ten laatste 2 weken voor ons huwelijk iets te laten weten. Van de mensen waar we dan nog niets van gehoord hebben, kunnen we dan zelf contacteren...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info