Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekleding - winkel aanraders

  26-2-2007 11:53:51
Hallo medebruidjes
ik ga binnen een aantal weken met mijn mama kijken voor haar kleding.
Kan iemand een goeie zaak aanraden? Wij zijn zelf van Mechelen, maar rijden graag rond hiervoor ;o).
Ik had gehoord dat Lilian Claes wel goed is voor suitekleding, iemand ervaring?

groetjes & fijne dag!
Yasmine

yasmine
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2181


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik26-2-2007 12:13:15

Hoi Yasmine, mijn trouwkleed komt van Haute Couture Jetty te Melsele (beveren-waas).
Ook mijn mama, zus en schoonzus vonden hier hun suitekledij. Ze verkopen alle stijlen en zijn zeer vriendelijk.
Ze verkopen ook alle grote merken.

Veel succes

Sarah
15/09/2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 15:04:24

Hallo Yasmine,

Mijn mama heeft haar suitekledij bij Cermo in Turnhout gekocht. Ze hebben daar heel veel keuze, het was wel zo dat een aantal dingen al niet meer leverbaar waren.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik26-2-2007 16:54:41

Hoi Yasmine, wij zijn voor suitekleding gaan kijken bij Cermo (waar mijn kleed ook vandaan komt), Maxim's, en Maya in Hemiksem. Bij Lilian Claes zijn we ook gestopt, maar waren we echt snel terug buiten! Voor trouwjurken hebben ze misschien veel keuze, maar voor suitekleding echt niet hoor. Verouderd, weinig keuze,.. Maxim's in Aarschot heeft enorm veel keuze aan suitekleding, iN Mechelen iets minder keuze, maar toch ook leuke dingen. Ook Cermo is een aanrader en bij Maya in Hemiksem heeft een deeltje van onze suite ook zijn zin gevonden. Ah en Linx in Leuven heeft ook iemand van de suite iets gevonden, maar daar hebben ze alleen de linea raffaelli collectie. Dus als ik jou was zou ik eens in een van die winkels gaan kijken, maar Lilian Claes wijselijk overslaan :-)

Groetjes,

Wendy
5.5.07



Klara
2-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 18:15:28

Wij hebben onze suitekledij gevonden bij JPC collection (Jan Van Rijswijcklaan). Heel uitgebreide collectie en zeer veel mogelijkheden. De bazin heeft een zeer goed (mode)oog. Alleen soms een beetje overweldigend. Zeker eens gaan kijken!

Klaartje



Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik26-2-2007 18:33:36

Hoi,

Wij zijn ook van mechelen. Mijn moeder maakt haar kledij zelf, maar mijn schoonmoeder is haar kledij bij Vergo te St. Katelijne Waver gaan halen. Daar hebben ze blijkbaar redelijk wat keuze (ben er zelf nog niet geweest)
Groetjes
Sabrina



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik27-2-2007 10:48:10

Hey Yasmine,

Zelf heb ik een bezoekje gebracht aan Kaat Tilley, maar dat vond ik te duur.
Daar vind je natuurlijk wel de iets specialere bruidskledij. Voor de rest is 't een zeer romantische stijl.
www.kaattilley.com

Dan ben ik bij Princess in Antwerpen geweest.
Als je op zoek bent naar een wit kleed is dat zeker een aanrader.
De verkoopster (Ria) weet echt waar ze mee bezig is, en kan jou perfect aankleden met wat jou het beste staat. Ze volgen daar zowel de collecties die momenteel "in" zijn als de klassiekere jurken.
Ben je op zoek naar iets in een andere kleur of naar iets persoonlijker dan is het daar wel moeilijker.

Als laatste ben ik naar Pierre Yves geweest. Ik had daar zowel goede als slechte commentaar over gehoord, dus ik hield mijn hart wel vast. Nu, ze zijn daar niet bepaald overvriendelijk en ook wel een beetje pusherig, maar als je daar mee om kan valt het heel goed mee. Ik heb persoonlijk liever mensen die zeggen: dat staat je minder goed, ik zou eerder voor ... gaan, dan mensen die je de hele tijd naar de mond praten. Ze hebben daar de bekende collecties (Linea, Stuart, Marylise, ...) maar het grote voordeel (voor mij) was dat ze daar ook een eigen collectie hebben. Die jurken/rokken/topjes kan je zelf helemaal aanpassen naar je eigen wensen (stof, vorm, kleur, met of zonder bandjes, met plooi of zonder, of er kant gebruikt wordt en welke kant je het mooiste vindt, ...) en zo heb ik echt mijn eigen jurk kunnen samenstellen! Dat was voor mij ideaal, want ik vond in geen enkele collectie dé jurk die ik voor ogen had. Ook het prijskaartje voor deze jurk op maat viel nog goed mee!
www.pierre-yves.be

Veel succes!

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...