Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen: cadeautip

  23-2-2007 12:26:48
Dag bruidjes

Wij zijn volop bezig met onze uitnodigingen. Maar ik heb een probleempje... Na ons huwelijk vertrekken wij op reis. WIj zouden het dan ook jammer vinden moesten er veel mensen bloemen meebrengen. Hoe kan ik dit vermelden op de uitnodiging? Ik wil niet de indruk geven dat we niet dankbaar zijn, vandaar ... ik vind het zeer moeilijk.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
Groetjes
Wendy

Wendy
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1115


Wendy

 Meld misbruik23-2-2007 12:36:48

Hey Wendy,

Je kunt op dit forum hier en daar wel een voorbeeldje vinden hierrond, laatst had iemand een soortgelijke situatie. Je zou anders eens moeten zoeken via de zoekfunctie.

Wijzelf gaan cadeautip: en dan zo'n envelopje zetten.

We gingen eerst een spaarvarkentje nemen (we vonden dit grappiger) maar we zien onze vrienden nog in staat van met een varken af te komen en dàt zagen we toch niet zitten!

Groetjes

Wendy
19/05/07



Kristel

 Meld misbruik23-2-2007 13:21:49

Hey Wendy,

Wij hebben gezet waar we op reis gingen en gezegd " als u ons wilt helpen met het realiseren van onze droomreis" en dan een envelopje en rekening nummber. We hebben er lang over nagedacht om iets te zetten maar veel mensen, vooral familie, vroeg of we een lijst hadden of waar we die gingen leggen en dat doen we dus niet. En om te vermijden om zoals je zegt bloemen of huisgerief te krijgen hebben we dit gezet.

Vond het persoonlijk leuker om te zetten waarvoor je het geld precies gaat gebruiken dan gewoon kortweg "cadeautip".

Groetjes
Kristel



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik23-2-2007 15:36:20

Hey,

Om ook te voorkomen dat we veel bloemen zouden krijgen hebben wij het volgende op onze uitnodiging gezet:

Voor bloemen en planten is ons huisje te klein, maar met een centje zou ons spaarvarkentje wel blij zijn...
met daarna ons rekeningnr. en een envelopje.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-2-2007 9:11:21

Hey,

wij hadden iets gelijkaardigs:
"Bloemetjes zijn fijn, maar daarvoor is ons appartementje te klein. Als u toch iets wil schenken, mag u aan ons spaarvarkentje denken."

De meeste mensen hebben dan ook gestort op onze rekening of een enveloppe meegebracht. Er waren ook een paar koppels die toch bloemetjes meehadden, en ook daar was ik heel erg blij mee, zo was mijn appartementje toch nog een beetje feestelijk de volgende dagen. Maar het was net genoeg om niet té veel te zijn.

Groetjes,
Lieve




s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:06:12

Hoi

Op onze uitnodiging stond een kado'tje met daarachter een rekeningnummer.
Eenvoudig en redelijk onopvallend.

Nieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info