Terug naar overzicht
Kan je nog niet echt helpen, wij trouwen ook met rent a priest, maar pas 7/7/7. Wij trouwen ook in de tuin waar ons feest plaatsvindt, is heel mooie tuin ingericht precies alsof je in de Provence bent... Ik denk dat wij alleen nog stoelen gaan zetten voor de mensen, en ik zou graag voor ons een boog hebben van balonnen ofzo, maar of dat haalbaar zal zijn... en het is natuurlijk ook hopen dat het goed weer zal zijn, anders gaan we noodoplossing moeten zoeken...groetjes en nog veel succes bij de voorbereidingen
hey,wij gaan dit ook doen, maar dan 2 jaar later dan jullie. Ik denk er over na om eens advies te vragen bij de bloemiste bij ons in de buurt. Wij weten ook al welke traiteur we zullen nemen. Hij levert ook de stoelen en tafels aan en zorgt voor de aankleding van de tafels. We zullen zelf voor een prieel zorgen om onder te trouwen, want de prijzen daarvan zijn tegenwoordig niet mee zo duur. Je kan dat gewoon kopen in een doe-het-zelf zaak of via de collishop ofzo.groetjes,Tamara en Stefaan.
wel, dat is een beetje mijn vraag, wat voor prieel zou je hiervoor kiezen? ik heb eigenlijk geen idee welke mogelijkheden er zoal zijn. Wat zou voor jou in aanmerking komen?
Hey,Aangezien wij bezig zijn met verbouwingen, hebben wij redelijk wat catalogen liggen o.a. van de brico (wij zijn die daar gewoon gaan halen). Daar staat er toch een redelijke ruime keuze in en er zitten er echt wel romantische bij en in verschillende groottes, kleuren, etc. Spring gewoon eens binnen bij de brico en vraag daar hun cataloog, die is toch gratis en de prijzen staan erbij. Je kan dan eventueel nog afwerken met bloemen ofzo.groetjes,Tamara en Stefaan
Hallo, op 15 juni 2013 trouwen wij en we zouden graag een trouwceremonie in de tuin organiseren en dit voor een klein publiek van ongeveer 20 personen.Maar hoe moet ik de tuin inrichten?Wie heeft dit ook gedaan? Kunnen jullie mij tips geven?Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!