Terug naar overzicht
Ik ben er eens geweest (in Lille) en ik vond die jurken echt lelijk!
zijn daar geen winkels van in België? Of moet je echt naar Lille? Ik vind er zeker mooie exemplaren tussen, maar ja, dat is natuurlijk maar online, he. Ne foto kan veel, he;-)
Ik heb nog een tip voor prijselijke trouwjurken en cocktail- en suitekledij.Jagré in Antwperen (Quellinstraat en Carnotstraat).Ik ben in de Qstraat geweest dinsdag en heb genoten samen met mams en tante!En heb mn droomjurk gevonden voor minder dan 500€. Van mij was t wel geen traditionele trouwjurk, maar iets speciaals en de aanpassingen zullen nog gebeuren voor een redelijke prijs.Ik had er ook een echt trouwkleed gepast en dat was 650€ ongeveer.
Op het internet vind ik er ook nog een paar mooi, maar toen ik in die winkel liep zag ik toch echt niets naar mijn zin... De jurken waren zeker wel goedkoop, maar ze zagen er ook erg goedkoop uit... Maar dat is natuurlijk mijn mening...
HalloMag ik eens het adres van die winkel in Lille aub?Ik zou toch graag eens gaan kijken.Danku op voorhandGroetjes
12, rue Faidherbe59000 LilleTél. : 03.20.74.00.00groetjes!!
Hallo,Ik heb even een vraagje ivm met je bericht met de site van goedkope trouwjurken.Er staan een paar modellen in die ik heel graag zie.Maar ik kan bijna geen frans en ik weet niet goed hoe we via die site een trouwjurk kunnen kopen.Kan u me verder helpen???Groetjes,Pascale
Hallo Pascale,ik denk niet dat je via de site kan bestellen... Volgens mij moet je echt naar één van hun winkels gaan. Ik ben er zelf nog niet geweest dus ik weet niet of ze altijd alle jurken in de winkel hebben. Als het niet te ver is voor jou, is het misschien wel de moeite om eens te gaan kijken denk ik, want het scheelt toch echt in prijs. Ik weet niet waar je woont maar de adressen van de winkels vind je op http://www.tati.fr/minisite/html/mariage.html . Als je daar klikt op "decouvrez un extrait de notre collection mariage 2007" (in het blauw) kan je nog een paar van hun jurken zien. Groetjes & veel succes!!
hallo,ik heb al je berichtjes over tati mariage gelezen, en toch vind ik niet waar je de adressen van de winkels staan op hun site. Als ik jouw site kopieer, geeft men pc een foutmelding en als ik gewoon via de site van tati mariage binnenkom en de bruidsjurken zie staan (bij album) vind ik geen decouvrir... op dat scherm?wat doe ik verkeerd?GroetjesKaren
Ondertussen is de site blijkbaar veranderd. Als je via www.tati.fr gaat, klikt op tati mariage (fotootje rechts bovenaan), dan kan je kiezen : "extrait de collection", of "recherche de magasins"... (bovenaan). Daar kan je dus foto's bekijken en ook de adressen. Bij mij lukt dit perfect, ik hoop dat het voor jou ook lukt.groetjes
graag had ik het adres waar we de trouwjurken kunnen gaan bekijken , ontvangen. of hoe kan ik contact krijgen met de zaak. hoe is je ervaring met die jurken . alvast bedankt voor je antwoord
als je op google tati mariage intikt kan je de volledige collectie van 2008 ook bekijkenIk ben er deze week mijn trouwjurk gaan kopen en ze zijn allemaal zeer mooihet is de moeite om is tot daar te gaan als je een trouwjurk zoekter is ook heel veel keuze
Hallo allemaal. Kan iemand mij helpen aan hoe ik een catalogus van tati mariage in rijssle kan komen.groetejs
Hallo,vraagje...weet er nog iemand waar ze goedkope trouwjurken hebben? Niet van tati mariage aub! En weet er iemand of Koonings goedkoop is in Deerlijk?Groetjes
hallo ben je op zoek naar een betaalbare bruidsjurk ,kom dan is kijken in sinttruiden ridderstraat n22 la sposa 0494122742 daar vindt je wel iets en niet duur het zit tussen 300 en 800 euro
Beste bruidjesMijn kleed komt van ' www.aziexport.be ' in Merksplas. Het was gewoon prachtig echt waar! Mijn kleed kostte maar 399 eurZeker eens gaan kijken en zeggen wat je denkt... Succes!