Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TEKST HUWELIJKSMIS/UITNODIGING

  20-2-2007 8:39:24
Hallo allemaal,

Zoals vele onder jullie zijn wij op zoek naar gepaste tekstjes die we kunnen gebruiken voor onze huwelijksmis,we willen ons zoontje van 5j hierbij ook wat betrekken, heeft er iemand leuke tekstjes/ideen die jullie met ons willen delen? Je mag dit gerust mailen...alvast bedankt!

kristel
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 887


Veroniek

 Meld misbruik20-2-2007 9:53:27

Hoi Kristel

Op deze site vind je ook veel terug als je bij de juiste categorie (ceremonie, religie, uitnodigingen) gaat kijken.

Onder andere deze link vind je terug: http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm
Daar staan héél veel misboekjes op!

Waar wij ook aan gedacht hebben is om de eerste lezing de tekst te laten voorlezen over een grote haas en een klein haasje en hun discussie 'weet je hoeveel ik van je hoe' (denk dat dit de titel is van het boek) en dan kan je het boek uit de bib lenen en de prentjes laten zien aan de kleinere kindjes.
Voor onze bruidskindjes gaan we een mandje vullen met kleurprenten en potloodjes, waar ook prentjes gaan tussenzitten uit het boek...

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007




Griet
23-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:00:17

Wij hebben dit boek in reuzeformaat via internet besteld en gaan dit in de kerk vooraan zetten. 'Raad eens hoeveel ik van je hou' is de titel. Wij zijn aan het overwegen om de 2 oudere zussen van onze bruidskindjes en en nog een achternichtje dit verhaal in rollen te laten voorlezen: kleine haas, grote haas en een verteller. Als onze pastoor dit toelaat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info