Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen persoonlijk afgeven?

  19-2-2007 12:46:27
hallo

is het nog traditie dat je aan de familie zelf de uitnodingen gaat afgeven? Aan mijn broer en toekomstige schoonouders en schoonzus wel, maar ik denk dat we niet genoeg tijd meer gaan hebben om al mijn en zijn tantes en nonkels te bezoeken.

groetjes
Helene
07-07-'07

H
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1005


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:54:30

Hoi Helene, mijn schoonouders zouden graag hebben dat wij dit doen voor hun kant van de familie. Mijn ouders vinden dit niet echt nodig, maar de tantes die ik regelmatig zie ga ik wel langs gaan denk ik.

En inderdaad, dit is wel een tijdrovende tijd he, je kan al een aantal weekends blokkeren hiervoor he, want je bent niet op 123 buiten.

Succes en geniet ervan !
sarah
15/09/2007



ann
24-3-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:13:11

Hoi,

Wij hebben dit voor onze hele familie gedaan (langs de twee kanten). Ook meer omdat onze ouders daar op stonden. Wijzelf vonden dit niet echt nodig, maar je zag wel dat de familie dit echt apprecieerde! Maar hou er op voorhand rekening mee dat dit ECHT VEEL tijd in beslag neemt.

Ann
24/03/07



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:51:22

Hallo,

Wij zijn dit weekend begonnen met de verste tante en nonkel... We moeten nog 15 bezoeksjes doen en gaan dit proberen in 5 weekends en de dichtste nonkels en tantes in de week... Zou moeten lukken

Het is echt een aanrader om dit te doen hoor (je zal wel ff de broeksriem weer mogen toedoen achteraf) De anekdotes en albums die op zo'n bezoekje naar boven komen zijn zeer leuk. (Ik zag mijn moeder in een super chique kleed, echt knap, zo had ik haar nog niet veel gezien... :-) )

En inderdaad, de familie apprecieerd dit echt zeer erg...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:53:23

ff m'n dt-fout verbeteren ;-p

"de familie apprecieert dit"

:-D

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 15:17:26

ik ga dat niet kunnen doen omdat de familie overal verspreid is in België. ik verstuur het gewoon per post.



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 15:20:56

Hey,

Wij gaan ook de 'dichtste' (letterlijk en figuurlijk ;-) ) persoonlijk afgaan, de rest krijgt het gewoon in de bus!

Jessika
27/07/07



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 15:49:54

Voor de familie aan de kant van mijn vriend gaan we dit inderdaad doen omdat dat daar de gewoonte is. Aan mijn kan niet.
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar het probleem is dat de mensen in zijn familie steeds eten voorzien. En ik MOET afvallen. heb mijn jurk besteld in en mtje kleiner dus....

zal lastig worden.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



davida
8-9-2006
 Meld misbruik19-2-2007 16:08:07

hey

wij hebben dat nie gedaan juist aan de ouders en onze broers en zussen omdat we ze bijna dagelijks zien de rest hebben we opgezonden en als zij dat nu leuk vonden of niet ik heb er niet wakker van gelegen als ik naar iedereen ging moeten gaan....had wel andere dingen te doen.maar ik vind als je dat zelf ziet zitten waarom niet.

grtjs



nele
29-9-2007
 Meld misbruik19-2-2007 16:53:58

helaba,
Ik heb mijn familie per sms op de hoogte gebracht (tis voor september) maar ze krijgen in augustus nog een definitieve uitnodiging per post.
Aan de kant van mijn vriend hebben we een deel persoonlijk op de hoogte gebracht tijdens de nieuwjaarswensen en de rest per Messenger.
Mijn ouders zijn we persoonlijk langsgeweest.
Naar iedereen langs gaan is onmogelijk want de familie is veel te groot.
Als je het wel doet, veel succes.
Groetjes
Nele



nele
29-9-2007
 Meld misbruik19-2-2007 16:54:06

helaba,
Ik heb mijn familie per sms op de hoogte gebracht (tis voor september) maar ze krijgen in augustus nog een definitieve uitnodiging per post.
Aan de kant van mijn vriend hebben we een deel persoonlijk op de hoogte gebracht tijdens de nieuwjaarswensen en de rest per Messenger.
Mijn ouders zijn we persoonlijk langsgeweest.
Naar iedereen langs gaan is onmogelijk want de familie is veel te groot.
Als je het wel doet, veel succes.
Groetjes
Nele



H
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 6:57:46

we zullen wel de dichtste proberen te doen, zoals mijn peter, maar de anderen ga ik gewoon uitnodigen. ik denk dat ik anders met hetzelfde probleem ga zitten als peggy, ik zou ook graag wat afvallen maar ik mijn familie eten ze allemaal graag zoetigheid (dus bezoek= taart, snoep, pralinekes..) en probeer dan maar ne keer te vermageren :-).

groetjes
Helene
07-07-'07



Veroniek

 Meld misbruik20-2-2007 9:39:55

Hoi Helene

Wij gaan proberen zoveel mogelijk mensen persoonlijk uit te nodigen.

Wij zijn nogal familiemensen en zien onze familie ook héél vaak. Er zijn ook vaak feestjes, dus dan kan je ook al héél veel mensen persoonlijk uitnodigen... Sommigen stellen dit op prijs en anderen willen echt dat je hun persoonlijk thuis komt uitnodigen.

Je moet zelf beslissen wat jullie willen en hoe jullie families daarover denken...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:09:38

Hallo,

Wij zijn persoonlijk langsgeweest bij groutouders en de tantes en nonkels. Bij sommige buren en vrienden zijn we ook persoonlijk de uitnoding gaan brengen.

We hebben wel geluk dat de familie in een kring van minder dan 30 km woont, dus het was goed te doen.

Zijn er wel een heel weekend mee bezig geweest, maar ik vond het wel leuk.
Onze timing was 30 minuten per visite! Daar hield ik me aan!

Nieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info