Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zelf maken

  19-2-2007 11:43:43
Hallo,
Kan er iemand mij helpen?
Ik zou onze uitnodigingen zelf maken de tekst maken is geen probleem daar heb ik al een idee voor, maar het zou een uitnodiging met een foto worden. Nu ben ik op zoek naar een degelijk, gemakkelijk fotoprogramma, maar die software is enorm duur in aankoop en voor die prijs kan ik mijn uitnodigingen door een drukker laten maken. Kan er mij er mij iemand zeggen welk programma ideaal is daarvoor en zijn er programma's die men gratis kan downloaden, zijn die te betrouwen voor virussen ev.
Ik begin zenuwachtig te worden, ik zou graag mijn uitnodigingen in de eerste helft van april willen verzenden.

Bedankt voor de hulp

Pat
01.06.07

Pat
1-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 576


wendy
28-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:00:52

Hallo Pat,
Het is heel gemakkelijk en goedkoop om je uitnodigingen gewoon in word te maken.Dat ga ik ook doen.Met word kan je je foto ook heel gemakkelijk wat bewerken(als je bij afbeelding opmaken, bij kleuren en lijnen de helderheid van je foto hoger zet kan je hele mooie effecten maken zoals bij de fotograaf,en als je voor grijswaarde kiest heb je een mooie zwart-wit foto)
In publisher is het ook niet moeilijk moets je dat programma hebben maar ik vind toch dat je in word meer bewegingsvrijheid hebt

Veel succes ermee
Wendy



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:04:24

Hallo,

Ik heb thuis een fotobewerkingsprogramma staan van een foto- en beeldbewerkings cursus (op CD-ROM).
Dit is zéér gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te leren.

Ik zit nu op m'n werk, maar ik wil vanavond wel eens kijken wat de grootte ervan is en als dit meevalt wil ik dit doorsturen...

Mocht dit té groot zijn om te versturen kun je nog altijd een "free trail" gebruiken?
http://www.ulead.com/pe/runme.htm

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:17:46

Hallo Ilse,
Dit is zeer vriendelijk moest dit lukken Maar of het zal lukken dit door te sturen naar mijn e-mail adres op het werk dat weet ik nog niet. En thuis heb ik maar van volgende week maandag een e-mail adres want dan komt telenet.
Maar dit is al mijn e-mail van mijn werk te proberen waard :
patchi.dherde@regiedergebouwen.be
hartelijk dank
Pat



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:17:57

Hallo Ilse,
Dit is zeer vriendelijk moest dit lukken Maar of het zal lukken dit door te sturen naar mijn e-mail adres op het werk dat weet ik nog niet. En thuis heb ik maar van volgende week maandag een e-mail adres want dan komt telenet.
Maar dit is al mijn e-mail van mijn werk te proberen waard :
patchi.dherde@regiedergebouwen.be
hartelijk dank
Pat



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:18:05

Hallo Ilse,
Dit is zeer vriendelijk moest dit lukken Maar of het zal lukken dit door te sturen naar mijn e-mail adres op het werk dat weet ik nog niet. En thuis heb ik maar van volgende week maandag een e-mail adres want dan komt telenet.
Maar dit is al mijn e-mail van mijn werk te proberen waard :
patchi.dherde@regiedergebouwen.be
hartelijk dank
Pat



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:21:10

Ok, ik probeer 't vanavond uit en laat je zeker iets weten (ook als 't niet lukt)...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 20:44:47

Geef es je emailadres, dan mail ik u iets door...

groeten Jotje



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 8:17:06

Dag Jotje,

Mijn e-mail adres :
patchi.dherde@regiedergebouwen.be

bedankt voor de moeite


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info