Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schrijven van enveloppen

  19-2-2007 8:43:17
Dag Bruidjes

Dit weekend hebben wij de uitnodigingen besteld. Volgende week krijg ik de enveloppen reeds en kan ik aan het werk gaan. Alleen vroeg ik mij af of het nog steeds de gewoonte is om alles met de hand te schrijven? Ik had anders gedacht om gebruik te maken van doorzichtige etiquetten. Dan kan ik een handgeschreven lettertype gebruiken en ben ik zeker dat ik geen fouten maak. Want als je zelf schrijft en je maakt een fout... wat dan? Alleen weet ik niet of dit wel kan?
Wat denken jullie?

Wendy (07/07/2007)

Wendy
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1098


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-2-2007 8:51:48

Hey Wendy,

wij hebben de adressen gewoon op de enveloppe laten drukken. Niemand die daar iets van gezegd heeft.

Groetjes,
Lieve



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:07:54

Hallo Wendy,

Ik ga onze enveloppen zelf schrijven. Ik heb het eigenlijk ook altijd zo van iedereen ontvangen. Ik zou me er wel niet aan storen als ik een envelop krijg waar het er in een mooi lettertype op gedrukt staat.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 10:06:34

Dag Wendy,

De etiquette zegt dat de enveloppen handgeschreven moeten zijn, maar dat kies je natuurlijk helemaal zelf! Ik schrijf ze met vulpen, als ik dan een fout schrijf kan ik dat nog oplossen. Maar geprinte etiketten zouden mij zeker ook niet storen.

groetjes,

Wendy
5.5.07



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 10:18:13

Dag Wendy,

ik heb mijn enveloppen ook zelf geschreven, en dat ging eigenlijk beter dan ik verwachte, ik heb geen enkele enveloppe moeten weggooien. Maar als je doorschijnende etiketten kan afdrukken zal niemand daar een probleem van maken denk ik.

Groeten
Dolores
04/05/07



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 11:04:47

Hallo,

Ik heb dit met de "Letters and mailings" functie gedaan in Word... Zeer handig
Lettertype: Edwardian Script ITC

Iedereen die de uitnodiging en dus ook envelop al gezien heeft, zegt "typisch Ilse" (vind ik leuk :-) )
[we zijn begonnen met de tour van de nonkels en tantes ;-). M'n neef vond 't echt een "chique" lettertype!]

Ik heb mijn uitnodiging ook zelf gemaakt en gedrukt dus dat 't gedrukt is, steekt ook niet af...
Ik heb trouwens ook niet zo'n mooi handschrift (zeker niet zo mooi als Edwardian Script ITC ;-p)

Het is ook een goeie manier om je contactenbestand op de computer up te daten ;-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Evi

 Meld misbruik19-2-2007 13:29:03

Ik heb mijn enveloppen allemaal met de hand geschreven, ik vond dit persoonlijk een ontspannend werkje. Diegene die we niet per post verstuurden (famile,buren, vrienden...)daarvoor had ik een zelfgemaakte postzegel. Een klein fotootje van ons beiden en dan met een kartelschaar geknipt en met wat lijm erop geplakt, heb veel leuke reacties daarop gekregen. Veel succes!
foto's van enveloppe en uitnodiging op onze site: www.kenny-evi.com



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:46:56

Hallo,
Ik heb mijn enveloppen ook met een etiket gedaan.
Met hetzelfde letterdruk als op de kaart en het zelfde kleur ook.
Wel eventjes zoeken wat het best past maar het was dan ook leuk en mooi als we het zelfde vonden.
Het resultaat mocht gezien zijn.
En niemand die er iets van gezegt heeft.

veel succes en laat het weten wat er is geworden.
Groetjes,
Skally



els
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 12:23:08

Ik ga die van ons schrijven. Etiketten lijken met echt wel kunnen, maar je kan ook rechtstreeks op de enveloppen printen. Is misschien nog mooier?



Kristel

 Meld misbruik20-2-2007 14:38:24

Hoi,
Ik heb direct op de enveloppen geprint, in hetzelfde lettertype als de uitnodigingen.
Groetjes
Kristel



s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:13:40

Hey!

Mijn trouw-uitnodingen moesten en zouden met de hand geschreven zijn!!!
Ik vind het gewoon iets hebben.

Ik heb een pen gekocht in de zelfde kleur als de hoofdkleur van de uitnodiging en heb alle 150 envloppen zelf geschreven.
Voorkant adres van de genodigden, achterkant andres van ons huisje.

Je kan daar al aan beginnen voor dat de uitnodingen klaar zijn en het valt best mee, hoor!!
Ik deed het gewoon af en toe tussendoor voor een uurtje. Na een week was het klaar.

Maar ik zou er niets op tegen hebben als het gedrukt was! Al vind ik met de handgeschreven net iets leukers... Raar, he. Want je smijt de envloppe toch weg.

Nie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info