Terug naar overzicht
GoeiemorgenIk heb mijn trouwjurk bij Pierre-Yves gevonden en ik kan jou garanderen dat dat zeker niet het geval is. Ik ben zelfs twee keer terug gegaan vooraleer ik beslist heb en ik heb daar niets extra voor moeten betalen, hoor. Veel zoekplezier!Wendy (07/07/2007)
Hey,Ik heb ook niet moeten betalen hoor.Groetjes, Sissi
Ik heb ook niets moeten betalen, maar ik wil je toch even laten weten dat ik totaal niet tevreden was over hun klantvriendelijkheid. Toen ik mijn smaak niet vond werd ze erg opdringerig en toen ik zei dat ik nog niet kon beslissen konden ze me niet rap genoeg buiten zetten... Ik ga mijn kleed kopen bij CERMO in Turnhout. Daar ben ik 100% tevreden over! :-)Groetjes en succes!
Ik heb ook niks moeten betalen.Maar ik was wel tevreden van de klantvriedelijkheid. we hadden niet eens een afsprak, maar dat was geen probleem.Aangezien ik een maat 44 heb waren er weinig jurken waar ik inkon. Toch hebben ze heel veel moeite gedaan om me zoveel mogelijk te laten zien wat het zou moeten worden.Ik vroeg of ik er over mocht nadenken en dat ws geen enkel probleem.Uiteindelijk heb ik op het laatste mijn kleed toch ergens anders besteld.peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Heb ook al gehoord dat klantvriendelijkheid te wensen overlaat bij Pierre-Yves, net zoals de service achteraf, bij het ophalen van je kleed. Een andere vriendin van me was daar gaan kijken op afspraak, maar had niks gekozen, en kreeg later een telefoon dat ze moest bestellen, terwijl ze al haar kleed elders had gehaald...Het mijne komt van La Sposa, ik was er heel content, maar hoorde ook al mindere dingen van hen ook, als je geen afspraak hebt bvb wordt je meteen buitengezet...Nu ja, ze zullen af en toe wel een slechtere dag hebben, maar ik vind dat ze er rekening moeten mee houden dat wij daar (hopelijk) maar één keer staan, en dat het voor onze droomjurk is, en dat we daarom de allerbeste service en vriendelijkheid wensen, verdorie, klant is koning, en soms keizer ook!!