Terug naar overzicht
wij nemen forfait... zo kom je zeker niet bedrogen uit en weet je wat je kosten zullen zijn op voorhand! Maar bij ons is het een beetje anders geregeld zoals bij jullie denk ik... groetjes JOtje
Ook wij zitten nog met die vraag!!Ik weet dat een drankenforfait meer zekerheid biedt maar ik weet wel dat ze de forfait nogal ruim nemen en dat onze vrienden en familie over het algemeen geen grote drinkers zijn!Zo vraagt onze trouwzaal 17 euro voor een drankenforfait van de wijn die aan tafel wordt geserveerd. Voor 17 euro mag je toch al wat drinken en aan tafel komen ze toch maar 2 keer rond voor de rode en 2 keer voor de witte wijn. Dan vind ik 17 euro veel geld...!Ook voor het avondfeest zijn er toch veel mensen die na het eten weg gaan! Maar voor hen betaal je ook een volledige forfait!Wat echter jouw situatie betreft, denk ik dat ik voor de forfait zou gaan. 20 à 25 euro vind ik wel schappelijk. Ga misschien eens af op wat je zelf zoal op een avond van 5 uur drinkt...? Veel succes!Groeten, Lobke.
Een ander voordeel van een forfait is dat je kan kiezen of er sterke drank geserveerd word of niet, want als er mensen zijn die er niet goed tegen kunnen, kan dat de sfeer wel eens verpesten.Persoonlijk vind ik 5 euro per uur wel redelijk hoor, maar het hangt er wel vanaf of het echt a volonté is of eerder zoals bij Lobke.Groetjes, Cat22/09/07Cat
In jouw geval zou ik gen forfait nemen.De bedoeling van een forfait is niet dat de zaal er zijn broek aan scheurt. Dus als de meerderheid van de genodigden geen heel grote drinkers zijn zal je der eerder aan verliezen dan aan winnen.Je genodigden kunnen immers ook niet blijven drinken om te drinken eh!peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
het is afhankelijk van hoeveel ze vragen voor een drankje.Wij nemen bvb geen forfait omdat het voor een drankje 0.5 euro is; d
oeps, bericht te vlug verstuurd ...dus wij betalen 0.5 euro voor een drankje en als je dan een forfait zou geven van 15 euro, zou dat willen zeggen dat iedereen 30 drankjes heeft genomen, en dat is toch wel zéér veel