Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefdruk drukker?

  17-2-2007 15:43:36
Hey,

De drukker vertelde ons dat we eigenlijk geen proefdruk kunnen laten doen. Eens de printer "in gang" is, moet alles worden afgedrukt anders zou de inkt opdrogen... Ik vind dit nogal raar. Wij gaan voor onze uitnodigingen een tekening gebruiken van een vriendin van mij, en ik vind het dan toch wel riskant om ineens alles te laten drukken zonder dat je kan zien of het wel echt is wat je wilt. Wat zouden jullie in mijn plaats doen?

groetjes,
Wendy

wendy
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 413


Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik17-2-2007 16:41:35

Hallo naamgenootje,

Wij hebben ook geen proefdruk gekregen op het papier van onze uitnodigingen zelf (als hij er 1 maakt of allemaal kost dat hem evenveel zei de drukker). Wij hebben wel een proefdruk gekregen op gewoon wit papier. Dus misschien kan je vragen of hij dat kan doen? Dan zie je het wel niet op de uitnodiging zelf, maar toch al hoe het er ongeveer zal uitzien, en dat is toch beter dan niks he.

groetjes,

Wendy
5.5.07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik17-2-2007 18:25:35

Hi Wendy,

Ik zou er echt op staan om een proefdruk te krijgen. Wij hebben nu al 5proefdrukken gehad, soms gaat het maar om hele kleine details die je anders wil zien. Bij ons is het ook altijd op gewoon wit papier, maar dan krijg je toch al een idee over het lettertype, de tekst. Wij hebben de tekst ook door anderen laten nalezen voor zeker te zijn dat er geen fouten in stonden (want zelf lees je er soms over)

Groetjes,
Véro
16/6/2007



eveline
5-5-2007
 Meld misbruik18-2-2007 11:29:53

hallo, een drukker zal idd geen proefdruk maken op zijn pers waarop hij jouw uitnodigingen zal drukken.
Een proefdruk zal eerder gemaakt worden digitaal op pdf of een print out op een hogekwaliteitsprinter zodat jullie kunnen zien of vb de tekst allemaal zal kloppen. Ik zou dus zeker vragen naar een proefdruk, ook al zullen de kleuren maar benaderen wat je in het echt zal krijgen. (wat dan nog beter zou moeten zijn) groetjes eveline



Veroniek

 Meld misbruik20-2-2007 10:26:51

Hoi Wendy

Dit vind ik wel straf van jullie drukker!

Wat Eveline zegt klopt, maar ik zou er ook zeker op staan om een proefdruk te krijgen! Ik zou zelfs zeggen 'als ik geen proefdruk krijg, dat ik naar een andere drukker zou gaan'

Wij krijgen bij onze drukker wel proefdrukken en zoveel of het nodig is, zei hij. Tot het goed is voor ons en voor hem. Wij maken het ontwerp zelf en hij drukt het!

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info