Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kort tekstje

  16-2-2007 18:51:36
Hallo allemaal,

ik ben druk bezig met het zoeken van een kort gedichtje om bovenaan onze uitnodigingen te zetten. Heeft iemand suggesties? Ik heb al gezocht op www.gedachten-gedichten.nl maar vind er niks dat er echt uitspringt. Alle suggesties zijn welkom! Alvast bedankt!!

Groetjes,
Lies
02/06/2007

Lies
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1304


Lies
30-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 19:52:47

Hey Lies!

het hangt er een beetje van af wat je ermee wilt zeggen... Moet het gewoon wat sfeer scheppen, of een bepaalde boodschap bevatten...?

En best wel grappig:
zelfde naam en zelfde trouwdatum! (2 juni is onze wettelijke trouw!)

Lies
30-06-07
(viering en groot feest!)



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik16-2-2007 21:51:59

Heleba lies,

ik heb er eentje een beetje samen gepuzzeld uit verschillende gedichtjes die gelezen heb, de vrouw die onze kaartjes gaat drukken vond het wel mooi:

Op (datum) is het allemaal begonnen,
toen hebben we elkaars liefde gewonnen.
x jaar samen, een mijlpaal in ons leven.
Nu gaan we op (datum), in het gemeentehuis
te (gemeente) om x uur, ons JA-woord geven.

Tja het is duidelijk en alles staat erin. De rest uur van feest en dergelijke staan ook nog in de kaart.

Ik weet niet of het is wat je zoek maar hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen

Groetjes

El
07/07/07



Karolien
10-8-2007
 Meld misbruik17-2-2007 7:04:50

Hey Lies,
Wij gaan waarschijnlijk dit tekstje nemen, het is van Toon Hermans:
Vanaf het moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij!
Toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij.

Deze vind ik ook wel mooi:
Ik was ik
Jij was jij
Maar vanaf vandaag is het WIJ

Eerst miste ik je niet
toen wist ik niet
wat ik miste
nu ken ik je
en ik wil je niet meer missen
mag ik je gelukkig maken…?

Jij en Ik
Ik en Jij
Voortaan samen
Voortaan altijd Wij

Groetjes!
Karolien, 10-08-07



Sabrina
12-8-2007
 Meld misbruik17-2-2007 13:13:22

Dag Lies,

wij hadden :

BELOFTE VAN LIEFDE , BELOFTE VAN TROUW, BEZEGELING VAN "IK HOU VAN JOU"

groetjes,
Sabrina
12.08.2005



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik17-2-2007 13:32:31

Hey allemaal,

bedankt voor jullie hulp!!

Lies, ik zoek eigenlijk een tekstje dat ons huwelijk aankondigt, of gewoon iets liefs waaruit blijkt dat wij elkaar hebben gevonden. Leuk dat jullie op dezelfde dag trouwen voor de wet. Bij ons gaat alles door op 2 juni. Het komt alsmaar dichterbij!
Alvast bedankt voor alle hulp en tips!!

Groetjes,
Lies
02/06/07



inge
2-6-2007
 Meld misbruik17-2-2007 16:22:28

Hallo

Wij trouwen ook op 2 juni :-)
Ik heb vanboven op onze uitnodigingen :

Zij in jurk, hij in pak, nu gaat het er echt van komen
Ringen,gemeentehuis, de dag van onze dromen

Dit is bij mijn ouders enz al heel goed in de smaak gevallen

Je kan het natuurlijk ook altijd aanpassen, maar wij doen geen kerk, vandaar gemeentehuis

Groetjes
Inge
02/06/2007



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik17-2-2007 21:32:11

Dag Lies,

op onze trouwkaart staat niet zoveel tekst. Wel heel duidelijk een zinnetje dat ik er persé bij wou nl:
You are the promise I made to my heart.
Dat vond ik heel sprekend maar dat is dan ook mijn persoonlijke smaak hé.

Groeten
Dolores
04/05/07



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 12:05:12

Hoi!

ik heb ook wat zitten zoeken naar iets voor op onze uitnodiging, totdat mijn ouders zeiden: waarom schrijf je het niet zelf? En eigenlijk hebben ze gelijk, het is toch onze dag, dus waarom een tekst van iemand anders zoeken.

Nu moet ik wel zeggen dat wij een iets alternatiever trouwfeest hebben, buiten in een park, en onze uitnodiging dus ook die sfeer weergeeft. Aan de voorkant komt een tekening van mijn papa, binnenin links komt het tekstje, binnenin rechts informatie over wat en waar, en achteraan wanneer ze iets moeten laten weten, adres en cadeautip enzo.

Nu, om een lang verhaal kort te maken (;-)) Dit hebben wij:

'...en dat we elkaar graag zien ja, zo graag dat we voor eeuwig en zes dagen voor elkaar willen kiezen en dat we dat willen vieren met heel veel mensen om ons heen, en bomen ook, en vogeltjes die fluiten, een warme zon, lekker eten, wijn, muziek en dans, en kussen ook ja, heel, heel veel kussen..."

Misschien heb je hier weer wat meer inspiratie bij!
Lies
2 en 30-06-07



Veroniek

 Meld misbruik20-2-2007 10:19:18

Hoi Lies

Bij ons staat er iets zoals Karolien getypt heeft...

Niet zij, niet hij maar WIJ trouwen.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik21-2-2007 14:37:16

De oudste zin in onze nederlandse taal is wel speciaal en origineel om op trouwkaartje te plaatsen: "Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu wat unbidan we nu" Weliswaar met vertaling bij: 'Alle vogels hebben hun nest gebouwd, behalve jij en ik; waar wachten we nog op?' Ik zelf ga dit ook gebruiken (als we tegen onze trouw nog niet samenwonen).

Groetjes,
Sandra
28/06/2008



patricia
16-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 20:06:31

wij hebben op onze uitnodiging staan :
wij waren al verbonden
maar hadden nog geen ring
die gaan we nu uitwisselen
maar in intieme kring
johan en patricia
gaan trouwen !



patricia
16-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 20:06:44

wij hebben op onze uitnodiging staan :
wij waren al verbonden
maar hadden nog geen ring
die gaan we nu uitwisselen
maar in intieme kring
johan en patricia
gaan trouwen !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info