Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 23 september, Tessenderlo

  6-11-2017 8:43:18
Hallo allemaal,
Onze Mooiste Dag zit er al eventjes op. Wat hebben wij genoten! De zon was van de partij en alles is zo goed als perfect verlopen. Ik wil jullie hier graag als aanraders meedelen welke personen/bedrijven wij ingehuurd hebben, omdat er misschien toekomstige bruidjes meelezen.
Bruidsjurk: Le Chapeau (Antwerpen). Heel professionele aanpak, en de enige plaats (van de 4) die ik bezocht heb waar de jurken nog onder plastiek hangen. Zij zijn terecht nog een gekende naam in de bruidsmode. Het is nu wel zo dat zij 50 euro proberen aan te rekenen voor een afspraak, maar deze moet je zeker terugvragen als je geen jurk vindt! Ook JPC kan ik aanraden: heel sympathieke verkoopsters!
Feestzaal: Hof te Rhode (Schaffen). De perfecte locatie voor een huwelijksfeest. Het diner is fantastisch, de bediening is geweldig, de zaal (inkleding) en tuin zijn prachtig. Niet twijfelen!
Fotografe: Ellen Claes (Stories of you). Zij brengt haar vriend Ben mee, zodat je telkens van verschillende invalshoeken gefotografeerd wordt. Wij zijn enorm tevreden over onze foto's: Ellen en Ben zijn toppers!
Videograaf: Tanju Ture (De Pixelfabriek). Ik heb nooit mooiere trouwvideo's gezien dan de zijne: Tanju lijkt de dag zelf onzichtbaar en weet toch alles op film te zetten. Onze trouwvideo geeft ons een extra (supermooie) herinnering waar we nog heel vaak naar zullen kijken.
Ceremoniewagen: Rudi Smolders uit Lommel. Voor een klein prijsje zorgt hij zelfs voor bloemen op de wagen. Hijzelf is een enorm aangenaam persoon die jullie met een eeuwige glimlach vervoert. oldiesrudi@gmail.com
Uitnodigingen: Roll-O-Print. Je wordt super begeleid in het maken van de perfecte trouwkaarten, én Kris Claus is een schat van een mens.
Ringen: Rudiam (Antwerpen). Mike Rombout en zijn vrouw Isabel hebben van onze ringen ware prachtexemplaren gemaakt.
Eén enkel minpuntje hebben we ervaren met de decoratrice van onze feestzaal, Marleen Es. Zij is een vriendelijke dame die uiteindelijk mooi werk levert, maar de communicatie verliep stroef (we moesten telkens lang wachten op antwoord) en we hebben haar meermaals betrapt op uitvluchten/vergeetachtigheden/leugens. De dag zelf heeft ze de naamkaartjes niet op de stoelen voor de ceremonie gelegd, waardoor wij toch even een stressmoment gehad hebben en gasten aan het werk hebben moeten zetten. Zij had hier op voorhand weet van en toen we haar opbelden "kon ze niet trugkomen om dat nog te komen doen". Niet mooi om een bruidspaar hiermee op te zadelen. Haar zullen we dus spijtig genoeg nergens aanraden.
DJ: DJ Fre (bekend uit Carré, Diedjies, enz.) Ik ken hem al jaren en heb hem altijd de beste DJ gevonden die er is, en hij is nog zeer betaalbaar! Wij zijn vrij intiem getrouwd (65 personen) en hebben staan dansen tot in de vroege uurtjes.
Ceremoniespreker: Huis van de Mens (Hasselt). Dit is een gratis dienst die gesubsidieerd wordt, maar ook tegen betaling zouden wij Esther ingehuurd hebben. Een lieve, zachte, enthousiaste vrouw die onze ceremonie onvergetelijk gemaakt heeft.
Ziezo, mijn avontuur hier zit erop. Ik wens alle toekomstige bruidsparen véél succes toe, en wil als laatste tip meegeven: GENIET VAN JULLIE DAG! Het is een torenhoog cliché, maar het vliegt om!
Veel groetjes van twee zeer gelukkige newlyweds,
Anne-Sophie en Mike

Anne-Sophie
23-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1047


Anne-Sophie
23-9-2017
 Meld misbruik6-11-2017 8:55:16

Oh ja, nog vergeten! Noor Verbeeck uit Tessenderlo heeft mijn spraytan en make up gedaan. Supertevreden klant! Mijn haar werd verzorgd door De Kwaffeus uit Tessenderlo: ook fantastisch!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...