Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma collega's

15-2-2007 20:39:13
Hey,

Ik werk sinds vorig jaar in een bedrijf met ongeveer 40 werknemers. Een selectie maken is onmogelijk, ik werk met iedereen nauw samen.
Bedrijfsfeesten en fuiven worden steeds zonder partner gedaan. Vooral omdat niemand de partners eigenlijk kent en ook omdat niemand zich dan volledig durft laten gaan.
Nu zit ik met volgend dilemma: moet ik nu alleen de collega's uitnodigen of ook de partners?
Hoe zouden jullie dit doen?

Alvast bedankt voor de raad.

Groetjes,
Kelly (14/07/07)

Kelly
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 413

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 20:45:13

Hallo kelly

aangezien de partners nooit erbij zijn bij andere feestjes zou ik ze nu ook niet uitnodigen.je moet denken anders heb je nog eens 40 gasten extra.nu weet ik niet hoe groot je feestzaal en budget zijn maar 40 extra gasten is toch veel

Groetjes wendy

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik15-2-2007 20:56:24

Dag Kelly,

Ik had hetzelfde probleem, ook een veertigtal collega's. Ik heb ze toch opgesplitst, die waar ik het meest mee samenwerk en het beste contact mee heb op het feest, de rest op de receptie. Ik heb ze wel allemaal met partner, omdat ik het zelf ook vreemd zou vinden om zonder partner gevraagd te worden op een huwelijksfeest. Dat is toch nog iets anders als een bedrijfsfeest, aangezien de andere genodigden daar meestal wel met partner zijn? Maar als jouw collega's er niets mee zouden inzitten, kan je ze eventueel wel zonder partner vragen natuurlijk. Veel succes nog met de voorbereidingen.

groetjes,

Wendy
5.5.07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 21:17:22

Hoi Kelly,