Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma collega's

15-2-2007 20:39:13
Hey,

Ik werk sinds vorig jaar in een bedrijf met ongeveer 40 werknemers. Een selectie maken is onmogelijk, ik werk met iedereen nauw samen.
Bedrijfsfeesten en fuiven worden steeds zonder partner gedaan. Vooral omdat niemand de partners eigenlijk kent en ook omdat niemand zich dan volledig durft laten gaan.
Nu zit ik met volgend dilemma: moet ik nu alleen de collega's uitnodigen of ook de partners?
Hoe zouden jullie dit doen?

Alvast bedankt voor de raad.

Groetjes,
Kelly (14/07/07)

Kelly
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 413

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 20:45:13

Hallo kelly

aangezien de partners nooit erbij zijn bij andere feestjes zou ik ze nu ook niet uitnodigen.je moet denken anders heb je nog eens 40 gasten extra.nu weet ik niet hoe groot je feestzaal en budget zijn maar 40 extra gasten is toch veel

Groetjes wendy

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik15-2-2007 20:56:24

Dag Kelly,

Ik had hetzelfde probleem, ook een veertigtal collega's. Ik heb ze toch opgesplitst, die waar ik het meest mee samenwerk en het beste contact mee heb op het feest, de rest op de receptie. Ik heb ze wel allemaal met partner, omdat ik het zelf ook vreemd zou vinden om zonder partner gevraagd te worden op een huwelijksfeest. Dat is toch nog iets anders als een bedrijfsfeest, aangezien de andere genodigden daar meestal wel met partner zijn? Maar als jouw collega's er niets mee zouden inzitten, kan je ze eventueel wel zonder partner vragen natuurlijk. Veel succes nog met de voorbereidingen.

groetjes,

Wendy
5.5.07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 21:17:22

Hoi Kelly,

ik ben ook al ven aan't denken over de collega's, ik werk in een VZW met verschillende teams. Mijn teamleden vraag ik zowieso, maar er zijn ook functies die af en toe met ons team te maken hebben maar niet echt een deel ervan zijn, daar weet ik ook niet zo goed mee wat te doen. Ik geef wel een uitnodiging met partner, maar ons team beslist meestal in samenspraak om zonder de partners te gaan omdat we ons dan toch minder amuseren.

Groetjes, Mara.

Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:12:12

Ik nodig mijn werk niet uit en geef gewoon een receptie hier op het werk of nodig hun uit voor een glaasje na de kerk

Thierry

Meld misbruik16-2-2007 9:57:37

---

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 12:21:55

ik ben het niet meteen eens met Thierry, wij hebben beiden kleine "families" (elk 30 man) maar hebben wel een feest met 180 mensen, waaronder onze vrienden, collega's en vrienden van onze ouders (die wij ook wel goed kennen). Op een trouwfeest is het vooral belangrijk dat je je omringt met mensen die je er graag bij hebt om die dag met jou te vieren. Je geeft toch niet noodzakelijk een trouwfeest om familiebanden te creëren? Ik denk dat ieder dat een beetje voor zichzelf moet uitmaken.

groetjes,

Wendy

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 12:27:14

Hey,

Misschien even polsen bij je collega's wat zij ervan vinden?

Ik was ook heel lang aan 't twijfelen maar heb besloten om geen collega's uit te nodigen op het feest.
Ik geef nu gewoon een receptie op 't werk.

Groetjes, Sissi

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik16-2-2007 15:06:50

lieftse kelly, ook ik heb zo n probleem, ik werk al vele jaren in dezelfde firma met 12 personen, sommige heb ik dolgraag en andere niet, doordat een collega die ik eerst niet wou uitnodigen beetje ambetant deed over receptie kan ik niet anders dan alleman vragen en dus ook met partners, ik zou het ook vervelend vinden als mijn toekomstige op een zaterdag alleen na receptia gaat, dikke kus veke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...