Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ORIGINEEL BEDANKJE!

15-2-2007 14:25:02
Hallo!

voor wie op zoek is naar iets origineels om je gasten te bedanken: wij gaan waarschijnlijk een 'levensboom' nemen, dat is een boom gemaakt van bananenbladeren, met daaraan allemaal gekleurde mandjes die je zelf kan vullen. Oorspronkelijk is het bedoeld voor doopsuiker, maar je kan er alles in steken. (Bijvoorbeeld ook kleine flesjes jenever, advocaat...).
Het leukste is dat de volledige opbrengst ervan naar een goed doel gaat.
Kijk maar eens op:
http://www.levensboom.tk/

Doen zou ik zo zeggen!

Wij zijn alleen nog aan het zoeken wat we er precies in gaan steken!

Liefs,
Lies
30-06-07

Lies
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 309

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 15:00:25

Hi Lies,

Wij zijn er ook nog helemaal niet uit wat we gaan doen met onze bedankjes, maar je hebt ons al wel een goed idee gegeven met die levensboom.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik15-2-2007 15:25:40

Zéér leuk idee, inderdaad! Ik vind het ook een leuk idee, als je op een avond zoveel geld spendeert, dat je dan toch ook iets aan een goed doel geeft!

Dankjewel Lies!

Groetjes

Lies

Katrin
10-3-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:45:53

Hallo,
Ik heb net gekeken op de site en het is echt kei leuk!!
Heb er ook niet info gevraagd!
Weet u iets over de leveringstermijn?

Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik16-2-2007 10:32:13

Echt tof, en is nog bij mij in de buurt... heb het alleszins opgeslagen bij mijn favorieten

Vix
02/02/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...