Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie tekst gezocht

  14-2-2017 22:51:08
Dag allemaal

Trouwlocatie sintjansbergklooster is failliet en wij kunnen herbeginnen om een nieuw feest ineen te steken. Het zoeken naar een nieuwe locatie was niet makkelijk omdat deze veel voor mij betekende. Wou er sinds mijn 16 jaar al trouwen en nu zal dat dus nooit gebeuren. Doet pijn.

De nieuwe locatie gaat wellicht de grotten van Kanne worden. Maar hoe doe ik dit nu bij de tekst van de uitnodiging?

Ik kom van een meisje dat haar prins trouwt in een kasteel (klooster) naar een grot. En wil niet eindigen met het gevoel of iedereen op een feest van de flinstones is uitgenodigd of ze verwelkomen in onze liefdesgrot...

Help!!!

Evelien
16-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 7812


Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik15-2-2017 8:18:32

je zit gewoon nog te veel met dat andere in je hoofd. Eenmaal je dat los laat en je volledig op jouw nieuwe locatie gaat storten, komt het wel goed. Prachtige foto's btw van die grotten. had er nog nooit van gehoord. Ik ken dus niets van die grotten maar zoek er iets speciaals uit en gebruik dat. Bestaan ze bv al 10000 jaar. Dan je iets zeggen van 'even standvastig als de grotten, zal ons liefde vanaf vandaag bla bla bla. Is er een speciale tentoonstelling of een speciaal relikwie, dan kan je spreken over hun schat en jullie schat....Je kan op 1001 manieren creatief zijn..maar opnieuw, laat het vorige los en begin opnieuw. Dat is de enige manier. Veel succes!



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik15-2-2017 8:50:32

Dank je Stevie

Het is inderdaad moeilijk om het voorgaande los te laten.
En elke vrouw droomt ervan om voor 1 dag prinses te zijn. Maar in een grot lijkt me dat niet makkelijk. Er bestaat ook geen sprookje of disneyprinses die in een grot leeft hé.

We hadden ook wat het thema van sprookjes omdat we gek zijn van de nieuwe films rond sprookjes en de serie once upon a time. Alles verwees daar dus ook naar.

Zal nog een tijdje moeten brainstormen.

Was aan het denken van eventueel gelijk Alice in wonderland die valt naar beneden in een holte onder een boom.



Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik16-2-2017 10:27:00

Disney...geen grot? Wat zeg je nu? The cave of wonders...de grot der wonderen van Alladin! Is toch zalig niet? Ariel had ook een grot, welliswaar een onderwatergrot...maar toch een grot waar ze al haar schatten in bewaarde. Hier kan je echt iets mee doen denk ik.



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik16-2-2017 10:58:29

Ooooh je hebt gelijk.

De kleine zeemeermin helemaal vergeten.

Al ben ik geen liefhebber van het onder water thema. Hoewel, vaasjes met van die robotvisjes zijn wel leuk.

En Yasmine is wel een leuke prinses als thema.

Uiteindelijk qua decoratie kom ik er wel uit, mijn kleurenpalet is rood, wit en chocoladebruin.

Het is vooral betreft de tekst van de uitnodiging dat ik het wat lastig heb om iets te vinden.

Je bent echt een heel goede hulp al geweest. 1000 maal dank, want voel me een beetje eenzaam met dat de meerderheid van mijn omgeving zich behoorlijk richt naar wat zij voor ons willen ipv wat wij voor onszelf willen.



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik21-2-2017 9:57:55

Dit was onze tekst bij vorige locatie, nog steeds niets nieuws gevonden voor deze locatie.

Er was eens een meisje
dat droomde prinses te kunnen zijn.
De kikkers die zij kuste
veranderde niet in prinsen.
Een stoere ridder kruiste haar pad.
Haar droom komt uit.

9 september 2017 geven wij elkaar het ja-woord!

Alle genodigden worden verwacht
aan kasteel(klooster) Sint-Jansberg.
Daar zal het gelukkige koppel trouwen in de kapel.
Vervolgens een moment voor de paparazzi
om alle aanwezigen op de gevoelige plaat vast te leggen.
Na een natje en een droogje in de prachtige tuin,
zal er een groot diner zijn.
Dat eindigt met een heerlijke taart en lekkernijen.
Het dansfeest zal gestart worden door een openingsdans.
Hierna begint onze happily ever after.



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik2-3-2017 9:54:23

Gisteren zijn we opnieuw naar de locatie gegaan. Met de Dj, fotograaf en cateraar om alle nodige afspraken te maken.

Ze waren allemaal onder de indruk van de locatie en dat deed deugd. Ik denk dat ik gisteren opnieuw verliefd werd en de vorige trouwlocatie kan vergeten.

Het blijft een uitdaging om het romantisch overweldigend gevoel op papier te zetten dat ik daar kreeg. Want op papier blijft een grot nu eenmaal overkomen als de huisvesting van beren, oermensen, de flinstones of trollen.

Toch denk ik zo stilaan gevonden te hebben hoe ik het ga aanpakken op de uitnodiging.

Ook het sprookjesthema zal ik loslaten. Misschien blijft het bij een kleine knipoog ernaar.

De decoratie gaat een mengeling zijn van chique met back to nature.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info