Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

deeltje voor de kinderen deeltje zonder

  29-1-2017 22:08:08
Hallo

Mijn vriend en ik trouwen deze zomer. Wij geven een feest waar 's middags onze kinderen een heus feest krijgen en willen we dus graag kinderen verwelkomen, maar 's avonds zouden we met de volwassenen willen vieren.

Wij weten echter niet goed hoe dit leuk te communiceren op de uitnodiging. Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt!

mieke

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 7879


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik30-1-2017 11:47:47

Misschien niet op de uitnodiging laten drukken, maar gewoon dit alles eens op mail zetten naar die ouders toe, duurt 5 minuten uiteindelijk.
Trouwens, zijn die ouders bereid en vrij om ook nog eens 's middags naar je feestlocatie hun kids te brengen?
Mvg www.discovideo.be



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik30-1-2017 19:46:52

Hey Mieke,
Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem..
Ik vond dat van die mail wel een goed idee. Maar ik ben bang dat dat bij sommige in het verkeerde keelgat gaat schieten aangezien er geen intonatie in een mail zit kan dit Mss helemaal verkeerd uitdraaien denk ik dan. Na de mis hebben we een halfuur voorzien dat iedereen zijn kinderen nr huis kan brengen. Maar er zijn ook mensen die komen die op een uur rijden wonen dus ik moet dit echt goed kunnen communiceren.



mieke

 Meld misbruik31-1-2017 11:26:57

Dankjewel voor jullie reactie. Iedereen is welkom vanaf 14u op de feestlocatie en wordt er vanalles voorzien voor de kinderen. We hebben namelijk drie kinderen en willen dat deze dag ook een groot deel voor hen is. Rond 17u zouden we de kinderanimatie willen afsluiten en de mensen de kans willen geven de kindjes naar een oppas te brengen zodat de avond verder met de grote mensen verloopt (en onze eigen kids natuurlijk). We zullen dit uiteraard goed moeten communiceren...



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik21-2-2017 9:52:36

Bij ons hebben we ook een beetje moeite met de ouders in het gezelschap. Wij hebben met kinderen gewacht en zouden storingen tijdens de ceremonie door huilende of luidruchtige kinderen niet echt waarderen. Het avondfeest zien we ook meer als iets voor 16+ers om nog eens goed te feesten. Maar hoe maken we dat duidelijk naar de jonge ouders toe? Mijn nicht is bijvoorbeeld nog maar een jaartje mama en de eerste in mijn familie met een klein pagadderke. Nu heb ik ook al aan het overwegen geweest om het haar gewoon te vragen. Heb het bijvoorbeeld ook moeilijk met de pubertjes die hun eerste liefjes hebben. Elke persoon extra is een aanzienlijk hoger bedrag dat we moeten bijtellen. Dus snel even iemand zoeken om mee te brengen vinden wij ook niet zo aangenaam. Maar dat is ook maar moeilijk duidelijk te maken. Had nooit gedacht dat er zo van die moeilijkheden zouden meespelen in het regelen van een bruiloft. Iemand nog meer tips of bedenkingen?



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik22-2-2017 16:17:49

Ik heb hier ondertussen met wat familie en vrienden over gesproken en ik hoorde wel vaak dat ze zowieso niet van plan waren hun kinderen mee te brengen omdat dit voor hun ook nog eens een kans was om wat te dansen en te drinken.
Ik heb dus aparte kaartjes in de uitnodigingen (de mis staat er op in het algemeen) op die kaartjes staat dan bv: u bent van harte welkom op ons dansfeest/receptie/... en daaronder: (adults only 😉) Bij de mis staat niks dus ik denk dat het zo wel duidelijk zal zijn. Ik heb gekozen voor de knipoog erlangs omdat ze dan minder het gevoel gaan hebben dat de kinderen niet welkom zijn en meer het gevoel van, dit wordt een echt feestje! Ik heb nog getwijfeld om 16+ te doen maar ik heb maar twee mensen van 17 en die weten duidelijk dat ze welkom zijn..
Ik hoop dat jullie eruit geraken!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info