Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapper Capelli Haaltert

15-2-2007 11:19:56
Bruidjes, ik had hier de vorige keer gevraagd naar een kapper regio Aalst-Wetteren en een van onze mede bruidjes raadde me Capelli in Haaltert aan. Nu ben ik er vorige zaterdag geweest, maar nog niet voor mijn proefkapsel, gewoon om te laten kleuren en knippen. Ik wou gewoon even weten of het normaal is dat het zolang heeft geduurd, er werkte 4 meisjes op het moment dat ik geweest ben en heb in totaal 2,5u bij de kapper gezeten, nu vind ik dit persoonljik veel te lang. Ik heb nu dus echt schrik dat het voor mijn proefkapsel en op de dag van mijn trouw vééél te lang zal duren eer ik klaar ben en op mijn trouwdag heb ik die luxe van tijd niet! Of was het omdat ik op een zaterdag ben geweest, is het in de week kalmer? Ik twijfel nu echt of ik er zou gaan voor mijn bruidskapsel. Ik ben echt wanhopig op zoek naar een goede kapper om mijn haar op te steken tegen mijn trouwdag. Alle tips zijn dus meer dan welkom! Groetjes Carmen

carmen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2437

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 11:53:41

dag Carmen

Gho ik moet wel zeggen, ik ken Capelli niet maar als ik bij de kapper ga om te kleuren en te knippen dan zit ik er meestal een drietal uur, ook als er geen volk is. Soms als ik een balayage neem dan duurt het soms 4 uur, maar dan laat ik wel nog een kleur over de balayage zetten. Dus qua tijd is dat normaal volgens mij
Ik heb hier wel eens gezien dat Lutgarde goed zou zijn uit erondegem, Ganzendries 41, maar da's enkel commentaar van hier op het forum, zelf geen ervaring mee. Voor de rest, ik ben ook van Aalst en heb hier nog geen goede kappers gevonden, de mijne zit in Gent en daarom laat ik op de dag zelf mijn haar opsteken of krullen door mijn visagiste die ook kapper is
Groetjes en veel succes ermee
Christel

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 19:51:57

Hallo Carmen,

Volgens mij is dat wel normaal hoor dat je zo lang bij de kapper hebt binnen gezeten.
Als ik tijd heb probeer ik altijd tijdens de week naar de kapper te gaan om mijn haar te laten knippen en een balayage te laten doen, maar dan zit ik er toch ook minstens 2uur binnen hoor.
Ik ga zaterdag ook naar de kapper om te knippen en balayage te laten doen. (en om ineens eens mijn bruidskapsel eens te testen).
Ik zal je anders wel eens laten weten hoe lang ik bij mijn kapper heb gezeten.
Ik ben niet uit jou regio dus met een kapper kan ik je spijtiggenoeg niet verder helpen.

Groetjes,
Véro

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik18-2-2007 13:17:54

Hey Carmen,
ik heb je toen Capelli aangeraden. Ik sluit me aan bij de rest, kleuren en knippen neemt overal wel zoveel tijd in beslag. En je kan ook niet verwachten dat je alleen zit in een kapsalon. En dan ook nog eens het feit dat een goeie kapper meestal veel volk over de vloer krijgt. Nu over je bezorgdheid van je bruidskapsel, je gaat toch niet die dag zelf je haar laten kleuren? Haar opsteken duurt veel minder lang dan kleuren en als je als bruid gaat weet Katrien ook wel goed genoeg dat jij dan voor gaat. Je zei vorige keer dat je nog geen enkele kapper was tegen gekomen die je haar deftig kon kleuren, was je tevreden van de kleuring bij Capelli?

Groetjes,
Isabel
110807

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...