Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  16-9-2016 18:26:31
Hallo, ik ben beginnen kijken voor onze trouwringen. Eerst ging ik absoluut voor witgoud maar toen ik te horen kreeg dat dat met de tijd veranderd van kleur ben ik enorm beginnen twijfelen... Nu wil ik eerder voor palladium gaan omdat het zijn kleur niet verliest.
Nu vraag ik me af wat jullie gekozen hebben en waarom?
Ook zit ik te denken aan een 1000 euro (liefst er niet over) voor beide ringen. Wat denken jullie daarvan? Is dat een mooie prijs of eerder aan de lage kant?

groetjes

L.
7-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1303


Jovita
24-6-2017
 Meld misbruik17-9-2016 8:01:18

Toen we enkele weken geleden gingen we kijken naar trouwringen en we schrokken toch even van de prijs.. 1000 euro is een beetje nipt denk ik. Wij betaalden 1100 euro voor twee hele simpele ringen (wel witgoud)



Eveline
20-8-2016
 Meld misbruik17-9-2016 14:34:44

1000 euro lijkt mij makkelijk te doen hoor, als je weet waar je moet zijn en hoe je het moet aanpakken. Laat Versato en Slaets of andere dure winkels aan de kant liggen. In de diamantwijk in Antwerpen heb je allerlei zelfstandige winkeltjes (wel even kijken dewelke je neemt, want ze hebben niet allemaal een goede naam). Kijk ook sowieso na of er in de ring een stempel met '750' in staat.
Het enige wat je moet doen is je gene overboord gooien en onderhandelen. Mijn man heeft Turkse roots en voor hem is dat de normaalste zaak van de wereld. Ik zakte voor de eerste keer in de grond van schaamte. Onderhandelen voor goud of diamanten? Gewoon doen dus! 30% korting moet lukken. 40% lukt soms ook. Ga wel op een zaterdagavond tegen sluitingstijd.
We hadden 2 mooie ringen gezien voor 750 euro, 18k, witgoud, de damesring met briljantjes.
Onze ringen hebben we uiteindelijk gekocht in een goudwinkeltje in Turkije. 700 euro voor 2 ringen 18k in witgoud, vingerafdrukken en bij mijn ring 3 briljantjes. Dat was nog net iets goedkoper.



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik19-9-2016 21:59:02

Wij zijn vorige week naar een goudsmid geweest en ik ga toch ook voor paladium kiezen denk ik en dan een laagje rodium erover, dat is ook het laagje dat over het goud gaat om er dan wit goud van te maken. Mijn verlovingsring is wit goud en ik heb hem al 1 keer moeten laten roderen want dat geel wat er terug doorkomt is echt lelijk.
De prijs valt erg goed mee en zal dan vooral afhangen van de grootte en de hoeveelheid van de steentjes. We hebben prijzen meegekregen van de gekozen ring in verschillende uitvoeringen: goud, wit goud, zilver,etc...
En dan de prijs van de steentjes apart zodat we thuis rustig konden rekenen.
Ook hebben we een hele les gekregen over alle materialen, zeer interessant!
We zitten rond de 1200€ maar dit hangt er dus echt vanaf welk materiaal je neemt.
Alleen staal is niet aan te raden omdat je dit later niet meer groter/kleiner kan maken.
Echt een aanrader en ze werkt ook echt naar budget en jullie wensen.
Ik weet niet van waar je bent natuurlijk maar de vrouw waar wij geweest zijn zit in een deelgemeente van Hasselt.
Veel succes!



L.
7-7-2017
 Meld misbruik20-9-2016 23:14:26

Dit is wel een goeie tip, paladium met een laag rodium, ik wist niet dat dit ook mogelijk was. Wij waren bij een juwelier geweest en zijn buiten gekomen met veel info maar ook met veel twijfels. Ik zie dat ook niet graag een ring dat vergeelt/ verandert van kleur... Hasselt is wel heel ver. Toch een 3-tal uren rijden. Ik ga eens kijken naar een goudsmid in kortrijk.. merci voor je nuttige informatie!



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik21-9-2016 12:31:22

graag gedaan ik hoop dat je er iets aan hebt. hasselt kortrijk is inderdaad een afstand
ik denk dat je meer keuze hebt bij een goudsmid en alles kan. het is ook veel duidelijker omdat het aspect "verkopen" een beetje wegvalt bij de goudsmid en er écht naar jou wensen wordt gekeken.Ik wens je veel succes!!



Herlinde
8-4-2017
 Meld misbruik3-11-2016 17:04:11

Wij kochten onze trouwringen bij Baunat (https://www.baunat.com ), beide bezet met diamanten, echt prachtige ringen! Bovendien hebben ze een uitstekende service en hebben ze ringen voor ieders budget. Ik kan ze iedereen aanbevelen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...