Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De mooiste dag van ons leven

  17-8-2016 15:38:19
Liefste bruidjes ,
13 augustus was de prachtigste dag van ons leven !
Het was compleet zoals we ons voorgesteld hadden !

Graag licht ik jullie ons dagje even toe 😊
Ik moet toegeven de week voor ons huwelijk was ik super nerveus en was er weinig met me aan te vangen hihi ...
Maar eens we vrijdag waren , was ik eigenlijk de kalmheid zelve ..
Vrijdags ben ik smorgens mijn nagels gaan laten doen , ik koos voor gellnagels met french manicure .. Dan zijn ik en mijn Hubby to be een broodje gaan eten .
Erna zijn we alles gaan klaarzetten in de feestzaal ( naamkaartjes , bedankjes , ballonnen enz ). Erna zijn we samen nog iets gaan eten in een geweldig restaurant , waarna ik ben vertrokken om bij mijn ouders te gaan slapen ...

Ik ben zaterdag om 8 uur opgestaan , ik had super goed geslapen !
Ik had 1,5 uur uitgetrokken om mijn mama en zussen hun haar te doen ( ik ben zelf kapster ) .
Omstreeks half 10 was mijn getuige er om mij klaar te maken , zij deed mijn haar en make up ( Sadia's hairfactory in Geetbets )
Tussentijd is onze fotograaf gearriveerd ( Julie Gielen )
Nadat mijn getuige mij heeft klaargestoomd , heb ik haar haar opgestoken ( het gemak aan kapsters zijn natuurlijk 😃)
Omstreeks kwart voor 12 ben ik naar boven getrokken om mijn bruidsjurk aan te doen .. En wat hebben er traantjes gevloeid !
Half 1 ging de deurbel en ik moet zeggen we waren allebei sprakeloos als we elkaar zagen !!!
Om 13 uur was de plechtigheid in het stadhuis , bleek het dat we het 100ste koppel waren wat dit jaar trouwde !!!
Hierna deden we onze fotoshoot en ik moet zeggen de foto's zijn echt prachtig ! Kan niet wachten om ze allemaal te zien !!
Dit was een moment gewoon op en top genieten !!!
Onze gasten hadden hiertussen
Een receptie in ons favoriete restaurant .
Om 16 uur was het tijd voor onze kerkelijke plechtigheid, het was echt superfijn om te zien hoeveel volk er aanwezig was !
Tijdens de dienst zijn er bij mij heel veel traantjes gevloeid ...
Om 18 uur begon ons huwelijksfeest.. Het vond plaats in de gastromik in Zoutleeuw
Er was een liveband voorzien tijdens de receptie als verassing voor ons
We waren met 155 mensen in totaal
Het eten was echt super , we kozen voor koud en warm buffet en erna dessertbuffet ..
Zo had iedereen keuze om te nemen wat hij wou !!
Als Openingsdans kozen we voor thinking out loud van ed sheeran ( was op ons lijf geschreven want we leerde elkaar ook in deze feestzaal kennen )
Hierna is het feest losgebarsten en wij lagen om 8 uur zondagmorgend in ons bed 😍

Kortom het was echt een dag om van te dromen !!
En ik ben echt superfier om te zeggen dat we man en vrouw zijn nu !

stefanie
13-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1267


sofe
3-9-2016
 Meld misbruik17-8-2016 16:10:04

Klinkt ongelooflijk super! Dikke proficiat!



YOLENNY
7-7-2017
 Meld misbruik17-8-2016 20:25:12

Leuk om te lezen! Proficiat!!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik18-8-2016 6:40:19

Klinkt als een superleuke dag!

Een dikke proficiat gewenst!



Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik18-8-2016 15:07:05

Leuk te lezen dat je er zo van genoten hebt 😊 proficiat met jullie huwelijk!



Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik22-8-2016 13:06:28

Heel leuk! Veel geluk samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info