Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie ceremonie

  11-8-2016 14:15:04
Hey allemaal,

wij gaan een eigen ceremonie houden op onze trouw. Deze gaat door in een apart zaaltje van de feestzaal, maar ik kom er niet goed uit hoe ik dit kan aankleden.
Ik dacht aan glazen potten met kaarsen langs het gangpad, dan hebben we vanvoor onze twee stoelen gericht schuin, zodat we zowel naar de spreker als het publiek gericht zitten. De spreker heeft een soort van smal hoog leestafeltje... Maar wat dan nog? Een tafel zetten met bloemen op? Wat bloempotten? Of zo'n soort zuil met planten op? (liefst ga ik geen gerief huren en zo'n zuilen hebben we niet in huis)...

Hoe doen jullie dit?

Sofie
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1555


Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik11-8-2016 14:31:22

Hoi Sofie,

Heb je al eens op Pinterest gezocht? Overlaatst kwam ik een foto tegen van een ceremonie waarbij het bruidspaar in een cirkel van bloemenblaadjes stond in allerlei kleuren.

Wij doen geen ceremonie, maar zoiets zou ik dan wel kiezen




Stefanie
26-8-2017
 Meld misbruik11-8-2016 18:50:18

Hey Sofie,

Bloemetjes aan de zijkanten van de stoelen, een soort van boog versiert met wat bloemen of met witte tule, ballonnen in de zaal,...
Misschien beetje inspiratie opdoen op sites en gewoon kiezen wat jullie het liefste zien :)



Robin
22-7-2017
 Meld misbruik12-8-2016 9:45:10

Hallo Sofie, wij huren via onze fotograaf een party-deco pakket echt aan een bodemprijs.

Ze hebben vele vaasjes, bokalen, weck bokalen, hoge vazen, lampionnen, en nog allerlei andere dingen. Anders moet je eens informeren?
Ze heten 'emofragma'. Voor ons is het een heel gemak dat we daar niet meer zelf naar op zoek moeten gaan. Ze hebben zelfs pakketten in verschillende stijlen...
Je huurt ze voor 4 dagen.
Succes ermee.



Frauke
10-6-2017
 Meld misbruik12-8-2016 10:05:44

Wat zijn die prijzen van Emofragma? Want ik vind de site zo onoverzichtelijk en er staan ook geen prijzen op.. Alvast bedankt!



Robin
22-7-2017
 Meld misbruik12-8-2016 10:52:13

Hallo Frauke,

Je kijkt best naar de pagina denk ik, of stuur eens een mailtje. Ze bieden verschillende dingen aan. Nele, helpt je echt wel graag verder.
Ik hoorde pas nog dat de nieuwe site nog niet klaar is, waarschijnlijk daardoor...
Wij hebben een prijs in combinatie met de foto' s en video ed. Gaan jullie een thema doen? Spannend hé!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik12-8-2016 11:49:22

Dank jullie al voor de tips. Pinterest gebruik ik heel veel maar zo veel van wat er op staat is ook onrealistisch tenzij het veel mag kosten...
Zo'n boog vond ik altijd wel mooi maar het is binnen te doen, dat is dan minder handig vrees ik. Of een backdrop maken maar we doen al zoveel zelf dat het allemaal wat veel wordt. En ook weer een hele verhuis..

Had ik dat van emofragma geweten, wij hebben een thema 'vintage film glamour' zo met wat Gatsby invloeden enzo... (Feest in oude cinemazaal). Wie weet had ik daar vanalles gevonden. Maar voor de tafels heb ik al vanalles zelf bij elkaar gezocht :-)




Robin
22-7-2017
 Meld misbruik14-8-2016 13:49:15

Moesten jullie nog wat nodig hebben, ik denk dat je er zeker te rade kan gaan. Ze hebben bij mijn nicht zelfs een hele wedding uitgewerkt van boven tot onder in dat thema. Wat een toeval zeg. succes ermee.



sofe
3-9-2016
 Meld misbruik16-8-2016 13:40:41

Hey Sofie,

Wij doen ons feest ook in thema 'Roaring twenties' / 'Great gatsby'. Misschien kan je nog wat spulletjes van ons gebruiken achteraf. Voor de ceremonie houden wij het heel simpel. Het is in een mooie groene omgeving. gewoon wat bankjes, een rode loper en witte windlichten en we gebruiken onze wedding bells tijdens de ceremonie als goudkleurig accentje.




Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik16-8-2016 18:46:23

Hoi Sofe, tof, ik stuur je een priveberichtje, doe me er gerust nog eens aan denken moest ik het vergeten ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...