Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 2 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Review - ervaringen

  22-7-2016 8:40:58

Dag iedereen


Twee weken geleden stapten mijn ‘man’ (nog altijd raar om nu
die benaming te gebruiken) in het huwelijksbootje. Wij trouwden niet voor de
kerk maar hadden een persoonlijke ceremonie georganiseerd door het huis van de
mens.


Graag deel ik hier mijn ervaringen van de mensen met wie we
samengewerkt hebben.


Trouwfotograaf: Sophie Degroote
Supertoffe madam, geruststellend, gaat tot het uiterste voor de perfecte foto, maakt heel spontane foto’s. Toen bleek dat de photobooth niet werkte, schoot Sophie onmiddellijk ter hulp door aan te bieden dat zij even photobooth zou spelen. Kortom: top!


Catering: Slagerij traiteur Bekaert (Assenede)
Alles was tiptop in orde, zeer verzorgd, goede contacten gehad, zeer uitgebreid buffet, lekker eten (ook vaak te horen gekregen van gasten), prijs-kwaliteit dik ok. Zeker een aanrader indien je buffet wenst (hij doet weliswaar ook BBQ en menu maar daar geen ervaring mee)!


Feestzaal: Het verdronken eiland te Merendree
Dit gaat om de feestzaal die aan het café vasthangt (niet letterlijk ), op de dag zelf zeer goeie service, niets van drank tekortgekomen, leuke
zaal, gezellig buitenterras,… Contacten konden iets beter.


Haar en make-up: Kimberly Verhaest (Gent)
Net zoals Sophie een topmadam, gemoedelijk, niets is haar teveel (mijn mama kwam terug van haar eigen kapster, kapsel was niet goed en Kimberly wou onmiddellijk helpen door het kapsel opnieuw te doen), voelt mensen goed aan, echt een aanrader!! Heel veel complimentjes gekregen over haar en make-up dus ik ben zéér tevreden.


Bloemen: Bloemenhal
Onze bloemen bestelden wij bij bloemenhal, een kennis maakte met deze bloemen de corsages, bruidsboeket en andere bloemendecoraties. Zeer goede
bloemen, blijven echt lang mooi en niet duur!
Hier een foto van het bruidsboeket: http://sophiedegroote.be/wp-content/uploads/2016/07/Trouwfotograaf-in-Evergem-14-of-52.jpg

Photobooth: Cedric Alexandre Photography
Hier zijn we helemaal niet tevreden van. Stroeve contacten
via mail, er werd gevraagd heel snel te betalen en het contract te ondertekenen
maar nadat we dit gedaan hadden, kregen we niet spontaan een bevestiging. Hier nog zelf naar moeten vragen.
We moesten ook een logo (voor onderaan het fotostrookje)
aanleveren min. een week voor het trouwfeest, dit deden we dan ook maar twee
dagen voor ons feest ontvingen we een mailtje dat dit nog niet in orde was en
(geciteerd) ze zo lichtjes in tijdsnood kwamen want uiteraard was onze foto
niet het enige wat op hun planning stond. Geantwoord dat dit reeds de week
ervoor gebeurd was en toen kregen we het leuke antwoord dat ze haar vergist
had.
Op het feest zelf deed de photobooth het niet. Meerdere malen
proberen bellen (zaalverantwoordelijke, fotograaf, getuige,..), geen antwoord. Wel bereikbaar via mail met het droge antwoord ‘pff wat een gedoe’. Uiteindelijk heeft onze zaalverantwoordelijke het kunnen oplossen waarna het na een uur wel werkte. Er wordt dus helemaal geen service geboden bij problemen.
In hun infobrochure staat eveneens dat er een funbox met tal
van accessoires en props: helemaal niets van aan!! Enkel een zakje props uit
Action.
Na de trouw vroegen we vriendelijk of ze een idee had van
wanneer we de foto’s digitaal zouden ontvangen, onbeleefde mail teruggekregen
dat we ongeduldig zijn en dat ze dit het einde van de week in orde zou brengen.
Eind die week niets ontvangen, de week erop weer gemaild, geen antwoord
gekregen en dan een mail gestuurd met een iets ‘bozere toon’ dat ons geduld
eigenlijk op geraakt omdat er gewoon niets concreet wordt meegedeeld. Twintig minuten later zaten de foto’s in onze mailbox.
Kan ik dus echt niet aanraden (spreek dus wel enkel over hun photobooth service).


DJ: Evolution DJ-team (Sleidinge)
Dj gevonden via internet, goede contacten, leek ons goed aan
te vullen. Op feest zelf kon het iets beter, hoewel we denken dat het eerder
problemen waren met de installatie. Soms viel muziek uit maar niet in die mate
dat mensen zich begonnen ergeren. Na een tijdje was het wel beter.
Geen echte aanrader maar ook geen traumatische ervaring


Trouwjurk: Lace Mary (online via Etsy) https://www.etsy.com/shop/LaceMarry
Veel complimenten gekregen over m’n kleed, had dit besteld
via internet omdat ik mijn goesting niet vond in de winkels (LineaLin Lochristi
(zeer pusherige mensen, geen aanrader) en Elena in Deinze).
Positieve ervaring, soms wel moeilijke communicatie in
Engels (gezien het echt over kleding termen gaat) maar echt top! Ook veel
minder duur dan in België (ca. €600).


Ceremonie: Huis van de Mens
Waauw, fantastisch!! Wij hadden hiervoor gekozen omdat we niet echt gelovig zijn (wel gedoopt maar geen ‘banden’ meer met de kerk) en hebben hier nog geen seconde spijt van gehad. We hadden onze mama’s en getuigen
gevraagd te spreken maar we wisten zelf niet wat ze gingen zeggen. Echt fantastische ervaring, zeer emotioneel, zeer persoonlijk en allemaal recht uit het hart. Een dikke dikke dikke aanrader!! Heel veel positieve reacties hierop gekregen.

Ringen: Fede di Oro
Positief, namen tijd zodat je goed kon kiezen (want er is zoveel keuze), flexibel in afspreken, gewoon goed!

Alle andere zaken, zoals decoratie en trouwkaarten e.d. hebben we zelf voor ons rekening genomen.

Ziezo, hopelijk kan ik hiermee toekomstige bruidjes een beetje wijzer maken.

Groetjes

Eline


Eline
8-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1328


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik22-7-2016 23:02:40

Proficiat!



Cedric

 Meld misbruik24-7-2016 0:28:19

Eline,

Zeer zeer spijtig dat je niet tevreden bent over onze service, dit betreur ik echt ten zeerste.
We hebben 3 machines, die élk weekend draaien, en ik moet eerlijk toegeven dat het de eerste keer is dat de communicatie inderdaad zeer moeilijk bleek en dat een koppel niet tevreden is.
Uiteraard is 100% tevredenheid nog beter en dus is dit zeker een misser van formaat voor ons.

Wat ik echter nog meer betreur, is dat je niet helemaal eerlijk bent in je relaas en de situatie spijtig genoeg niet helemaal naar waarheid weergeeft.
De photobooth werkte niet, dat klopt, maar ik was wél de hele tijd bereikbaar en ben non stop in contact geweest met de zaalverantwoordelijke om dit op te lossen.
"Pfff wat een gedoe" heb ik NOOIT gezegd en zou ik ook nooit of nooit mailen over een koppel, dus vanwaar je dit haalt weet ik eerlijk gezegd niet... het is dan ook spijtig dat je zo'n dingen schrijft.
Wat ik wél schreef is dat ik opgelucht was dat het opgelost raakte.

Je was inderdaad heel ongeduldig om de foto's te krijgen, maar op geen enkel moment kwam er een onbeleefde mail van onze kant uit.
Ongeduldige bruidjes, dat komt wel vaker voor, dus dat is nog nooit een probleem geweest ;-)
Wél vroeg ik je om iets meer geduld te hebben, dat wel, maar onbeleefd lijkt me dat niet echt. Het spijt me dan ook dat je dit zo ervaarde.
De foto's werden exact een week na plaatsing verstuurd via wetransfer en spijtig genoeg ontvingen jullie deze niet.
Zoals ik je vertelde in ons mailverkeer, stond de photobooth ondertussen alweer op een ander feest en kon ik je de foto's pas versturen van zodra deze photobooth weer in ons bezit was.

Ik wens me nogmaals van harte te excuseren voor het feit dat jullie niet tevreden zijn over ons.
Ik had het echter wel fijn gevonden mocht je je beperkt hebben tot dit gegeven en niet zou zijn begonnen met er een heel verhaal rond te breien dat naar mijn gevoel, toch wel een beetje overdreven is.

Nog één laatste ding: in ons contract staat duidelijk dat de photobooth niet van plaats mag worden veranderd eens deze werd geplaatst door onze zorgen.
Dit is bij jullie echter wel gebeurd en dat was ook de reden waarom de machine niet meer werkte (camera was verschoven).
In datzelfde contract staat ook dat wij in dat geval niet verantwoordelijk zijn voor het al dan niet werken van de machine.
We zaten die dag beiden zelf op huwelijksreportage, maar van zodra ik bericht kreeg van de zaalverantwoordelijke dat de machine niet werkte, ben ik non stop in contact met hem geweest om het in orde te krijgen, wat gelukt is.
We hebben er echt wel alles aan gedaan om jullie verder te helpen en ik betreur ten zeerste dat je dit niet kon appreciëren.

Ik wens jullie van harte nog heel veel geluk toe en een mooie toekomst samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info