Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sprookjesuitnodiging

  1-6-2016 11:14:53
Dag allemaal

Wellicht is het verre van origineel, maar ik wil graag een uitnodiging voor de gasten die hen meteen het gevoel geeft dat ze deel van een sprookje gaan uitmaken.

De tekst heb ik al. Maar hoe maak ik een uitnodiging zodat ze meteen ook zien dat het sprookjesachtig is?

Liefst gaf ik ze allemaal een gans sprookjesboek, maar dat gaat te duur zijn vrees ik.

Evelien
16-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1397


stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik1-6-2016 12:37:11

En als je nu sprookjes boekjes in de action koopt ?
Als je echt een uitnodiging met veel tierlantijntjes wilt ben je ook vlug 4 euro kwijt per uitnodiging ?
En in de action kosten die boekjes praktisch niets .. Of eventueel zelf een sprookje ontwerpen ?
Of houten kistjes bekleden als schatkistjes ofzo daar je uitnodiging in ?



stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik1-6-2016 12:38:28

Ons nicht had glazen flesjes met daar de tekst opgerold in met zand en schelpjes .. Ook wel origineel :)




Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik2-6-2016 15:30:11

Dank je voor de tips. Ben eens aan het nadenken, maar heb ook een beetje schrik dat uitnodigingen te kinds zouden overkomen.

Heb misschien een leuk kaartje gevonden online dat wel past bij ons gastenboek.

Maar de tekst ga ik wel sprookjesachtig houden. Voor de rest komt er ook geen sprookjesthema aan bod op de trouw. Dus heeft het op de uitnodiging ook niet echt een meerwaarde.



jolien
13-8-2016
 Meld misbruik2-6-2016 19:10:02

Wij hebben wel een sprookjesachtige uitnodiging.. Deze zijn ontworpen door een grafisch ontwerper maar vind het wel mooi en zeker niet kinds..


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info