Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Site voor de genodigden

  6-4-2016 14:36:47
Hallo,

Vermits we zo'n 200-tal genodigden zullen hebben, wil ik hen graag via een site laten antwoorden. De site zou de mogelijkheid moeten geven om aan te duiden of ze enkel naar receptie of enkel naar avondfeest komen, met of zonder kinderen enz... Ik wil via de site ook graag informatie met hen kunnen delen.
Wie heeft ervaring met zo'n site?
Wat werkt goed?

Groetjes,
An

An
15-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1872


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik6-4-2016 16:32:59

Een facebookgroep oprichten, met uitsluitend toegang voor je gasten.
In de veronderstelling dat iedereen facebook heeft (of zelfs internet...de oudere gasten?)
Om veel problemen te vermijden, denk ik dat je toch best een duidelijke uitnodiging stuurt, waarop een uiterste datum van antwoord staat of je steekt er antwoordkaartjes bij.
Want er zijn altijd wel gasten die deadlines niet nauw nemen, gasten die tegen hun zin komen en zelfs gasten die liever niet komen.
Indien je na de deadline, nog onduidelijke of ontbeantwoorde cases hebt, bel je hen gewoonweg op.
Hierbij zijn ze verplicht een duidelijk antwoord te geven en weet je zelf direct waaraan je aan toe bent.
In onzekerheid zitten wachten tot iemand iets wat op je site plaatst of iets mailt...Stress...dit kun je missen als kiespijn.









Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik6-4-2016 19:33:38

Dit bestaat hoor, wij zijn ook van plan met zoiets te werken. Tis wel vriend.ief die zich hiermee bezig houdt, maar de naam van een mogelijke optie was RSVPify. Als je googlet op online rsvp tool ga je er nog wel andere vinden ook.



Peter

 Meld misbruik7-4-2016 9:53:23

Een Facebook_event opstarten is inderdaad leuk. Maar niet iedere genodigde steekt in je vriendencollectie. Misschien is dat ook zelfs niet de bedoeling. En er zijn zelfs ook jongeren die categoriek nee zeggen tegen Facebook. En je hebt de 50ers zonder foto en zonder vrienden, waarvan je niet weet of zij het zijn, of een naamgenoot. En tot slot inderdaad de computer-analfabeten.

Er zijn wel wat online event-planner tools. Maar daar geldt de voorwaarde dat je over alle email-adressen beschikt. Het lijkt mooier en origineler als dit ingebouwd is in een eenvoudige website met een paar van jullie eigen foto's.

Als je 125 genodigden hebt, maak je dan ook 13 papieren uitnodigingen voor de analfabeten? Stof om over na te denken.



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik7-4-2016 14:23:06

Wij werken met zankyou.com

Dit kan ik zeker aanraden en het is gratis!

Ik vind dit veel mooier dan een Facebook pagina + de huwelijkslijst kan er bij.

Ja kan ook een eigendomeinnaam maken dat alsook gratis is.




An
15-7-2017
 Meld misbruik20-4-2016 21:56:24

Welbedankt allemaal!



Jessica
9-9-2017
 Meld misbruik10-5-2016 14:05:28

Een google form? Supergemakkelijk aan te maken en alles komt automatisch in een spreadsheet. Met datum van aanmelding :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info