Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes en suite

  5-3-2016 21:53:20
Beste allen,

Wij hadden enkele vragen betreffende de suite en bruidsmeisjes maar ik zal eerst wat info geven hoe onze suite er tot nu toe uitziet. Wij, onze beide ouders met broer en vriendin en elk nog 1 extra persoon, dit komt dan op 12 personen.

1) Kunnen wij verplichten om onze suite in dezelfde kleren te laten lopen of is dit meestal eenzelfde accent? Ons accent zal waarschijnlijk fuchsia zijn.
a) Ik zou graag de dames in dezelfde stof willen steken maar het verschil tussen mijn moeder van 58 en mijn schoonzus van 18 is nogal groot, hoe kunnen we dit oplossen?
b) Moet wij de heren verplichten hetzelfde kostuum te dragen en waar leggen zij het accent?

2) Wij hebben beide 2 getuiges ( broer en broer ) en (beste vriend en tante ), is het de bedoeling dat mijn beste vriend en haar tante samen lopen in de suite of lopen zij met hun respectievelijke partner want in dat geval komen er nog 2 extra personen in de suite en moeten zij ook participeren in de kledij...

3) Mijn verloofde zou graag haar 3 beste vriendinnen willen betrekken in onze grote dag en zij dacht eraan om hen als "bruidsmeisjes" maar hoe gebeurd dit concreet en wat moeten zij dan bv dragen om toch een duidelijk onderscheid te maken tussen hen en de suite? En zitten zij 's avonds aan de hoofdtafel of stopt hun "taak" in de kerk?

Alvast bedankt,

Jelle en Marlies

jelle
30-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1448


Silke
4-6-2016
 Meld misbruik6-3-2016 21:42:53

Dag Jelle en Marlies,

Wij hebben ervoor gekozen om te werken met donkerblauw en turquoise. De dames van de suite gaan in donkerblauw met een accent in turquoise.
We laten de kleedjes maken bij een kleermaakster, dezelfde stof maar elk een totaal ander model naar eigen smaak en model. Zo kan je wel oplossing vinden voor verschillende stijlen en verschillende leeftijden.
Voor de mannen hebben wij gekozen om iedereen eenzelfde kostuum te huren en leggen wij een accent van kleur in de dassen en pochets. Zo komt daar ons themakleur ook terug.

Ik heb ook mijn twee beste vriendinnen als bruidsmeisjes gevraagd. Zij gaan gekleed in het turquoise zelf en zullen dan een accent dragen in donkerblauw. Zo horen ze bij de suite en zijn ze toch anders gekleed dan de familie. Wij betrekken hun in de suite doorheen de hele dag. (zijn bij mij voor de opmaak, gaan mee lunchen, gaan mee in suitevervoer ook). Zelf zijn we er nog niet aan uit of we ze mee aan de tafel zetten 's avonds of hun dan bij de ruimere vriendengroep zetten. Maar ik denk dat dit iets is waar je heel persoonlijk in kan kiezen :).

Voor de getuige en hun partner kan ik niet zoveel zeggen. Onze getuige zijn broer en zus en lopen dus sowieso met partner mee in de suite.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan :)



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik7-3-2016 8:23:11

Het is ook maar wat je er zelf van wilt maken :). Wij vonden dit absoluut niet belangrijk, bij ons deed iedereen dan ook aan wat hij/zij wilde.



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik12-3-2016 10:36:30

Hier zijn mijn papa en schoonvader samen naar de kleermaker geweest en hadden zij dezelfde kleur van kostuum (een kleur die mooi matched met dat van mijn man) maar andere afwerking.
Mijn mama, stiefmama en schoonmoeder hebben hun eigen ding gedaan mits rekening houdend dat het mooi was binnen ons geheel van kleren (nude roze). Zij hebben ook met elkaar overlegd.

Mijn vriendin en mijn man zijn beste vriendin waren onze getuigen/bruidsmeisjes en liepen samen met mijn dochters voor mij en mijn papa op. Hun kleed heb ik online besteld. Zij hebben het model samen mogen kiezen en ik koos de kleur. Dit ook op ons kosten.
Voor de mannen (getuigen/papa's/ broer en echtgenoten van onze bruidsmeisjes) heb ik op diezelfde site als van waar de bruismeiden jurken kwamen dassen in dezelfde kleur als de meisjes hun jurk besteld.
Ook mijn dochters waren in hetzelfde kleurgamma aan.

Mijn man zijn broer en de mannelijke getuigen (mijn beste vriend en vriend van mijn man) hebben zelf voor hun kostuum gezorgd.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...