Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zuid Afrika & seychellen of tanzania & zanzibar

  23-1-2016 7:59:59
Ervaring met deze bestemmingen ik hoor ze graag.
wij twijfelen als huwelijksreis.
Bedankt.

Tessa
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1391


Tine
28-5-2016
 Meld misbruik29-1-2016 16:27:10

Ik heb ervaring met Tanzania en Zanzibar. Safari in Tanzania was heerlijk, ben er 2x geweest en 2x geweldige ervaring!!! Op Zanzibar ben ik 4 dagen geweest, mooi resortje, kan je goed uitrusten, weet niet of dat zo veer verschilt met Seychellen :). Al denk ik dat Zuid-Afrika ook wel heel erg fijn moet zijn.
Maar Ngorongoro krater in Tanzania is de mooiste plek die ik ooit heb gezien :)



karo

 Meld misbruik29-1-2016 22:04:42

Wij zijn ook naar Tanzania & Zanzibar geweest! 7 dagen safari, gevolgd door enkele dagen Zanzibar. Echt heel leuk, pure verwennerij, alles wordt voor ons geregeld.

Ivm Zanzibar: wij hebben wel bewust géén resort gekozen, maar eerder een klein familiehotel, want van de resorts hadden we gehoord dat je daar nogal vaak onvriendelijk behandeld wordt. Maar ons hotel was super!

Succes ermee!
Karo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums