Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, envelop dichtkleven?

  4-1-2016 19:51:11

Met nog 46 dagen te gaan willen we graag de uitnodigingen deze week op de bus doen. Van zodra de gepersonaliseerde postzegels toekomen, ga ik aan het kleven!

Maar, moet de envelop nu dicht gekleefd worden, of mag ik de punt gewoon erin steken?

Ik vind het vervelend dat ik elke envelop zou moeten likken, en dat de mensen ze dus ook gaan moeten scheuren om open te doen. Maar tegelijk ben ik bang dat de kaart er zal uitvallen als ik de flap er gewoon insteek...

Het zijn prachtige vierkante bordeaux enveloppes met een glans erin...

Wat doen/deden jullie??



Karen
20-2-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1809


veronique
1-10-2016
 Meld misbruik4-1-2016 20:44:14

Je kan ook een vochtige spons gebruiken ipv je tong. Nog geen idee wat ik ga doen want ben zo ver nog ni. 😀
Grtjs



Lara
27-8-2016
 Meld misbruik4-1-2016 23:21:01

Mijn zus had bij haar geboortekaartjes een paar enveloppen niet dichtgeplakt.
Met als gevolg dat er bij iemand enkel een gescheurde envelop was toegekomen, geen kaartje.

Ik zou het dus zeker toeplakken.

Groetjes



Karen
20-2-2016
 Meld misbruik5-1-2016 8:30:22

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb het internet afgespeurd en heb gisteravond nog sluit stickertjes gevonden die perfect passen bij onze uitnodiging! Dus hoef ik niet te likken, of met spons of whatever te prutsen, maar hoef ik ook niet bang te zijn dat de kaart er zou uitvallen.

Nu hopen dat de levering niet te lang op zich laat wachten, spannend!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info