Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie uitnodigen op de wet

  23-10-2015 16:09:15
Hoi,

wie komt er allemaal naar de wet? zijn dat ook nonkels en tantes bij? en wie moet je nog allemaal voorzien? buiten het trouwkopel, ouders en grootouders en getuigen.

Nik
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1668


Stephanie
24-6-2016
 Meld misbruik23-10-2015 19:51:33

Hallo,

ik heb daar eigenlijk ook geen idee van. Bij ons komen sowieso de ouders, grootouders, getuigen, meters en peters. Er zullen wel enkele nonkels en tantes aanwezig zijn, maar heb geen idee hoeveel.

Groetjes.



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik23-10-2015 20:17:53

Bij de meeste huwelijken is iedereen gewoon welkom op de wettige trouw. Je moet hier namelijk niks voor voorzien.
Je kan natuurlijk een drankje voorzien voor de aanwezigen maar dit gebeurt meer niet dan wel.

Is het op een andere dag dan het kerkelijk huwelijk, dan wordt het meestal klein gehouden. Ouders, zussen en broers, getuigen, om dan na de ceremonie iets intiems te doen.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik24-10-2015 12:11:09

Bij ons was er veel volk op de wettelijke trouw omdat wij niet voor de kerk getrouwd zijn. Ik denk dat er tussen de 40 en 50 mensen waren, maar dat vonden ze op de gemeente geen probleem.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik25-10-2015 7:49:04

Wij trouwen ook enkel voor de wet, weliswaar hebben we ook nog een ceremonie in de namiddag. Op ons wettelijk huwelijk zullen ongeveer 30 à 40 personen aanwezig zijn waaronder getuigen, ouders, broers en zussen, nonkels en beste vrienden.



Elien

 Meld misbruik28-10-2015 22:28:11

Bij ons op de gemeente vragen ze wel een aantal denk ik omdat ze ook een mini receptie geven daar met cava en fruitsap.
Dus ze vragen niet echt een mega aantal..
Maar ik denk dat wij gewoon op de uitnodigen als "algemeen" deeltje er bij op zetten dat we om 11u voor de wet trouwen.
Dan zien we wel wie er komt opdagen :p


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info