Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 19/9/2015

  23-10-2015 15:38:06

Hey toekomstige bruidjes,


Ik wil graag enkele mensen in de bloemetjes zetten en ten zeerste aanraden!


- Fotograaf Ralf Czogallik
preview van onze foto's: http://eppel.nl/preview-bruidsfotografie-melle-roeselar...
gewoon TOP, niet goedkoop maar het meer dan waard! Supertevreden van!

- Makeup door Elke Willemen
Toffe madam en uiterst getalenteerd, makeup was prachtig

- Het Fabriekspand in Roeselare
Het contact met Anneke verliep heel vlot en vooral een mooie zaal :) Drank (behalve wijn & apero) aan brouwersprijzen dus dat scheelt wel!

- Traiteur Leconte uit Oudenaarde
fantastisch personeel! eten en wijn was super! Ontzettend veel complimentjes gekregen over het eten.

- The Diligence Company
goed contact + stipt op tijd, alles zoals afgesproken

- Pierre-Yves, Aalst
superveel keuze en goede service

- grafisch ontwerpster sofie mus, mustique uit gent
Sofie heeft echt gezorgd voor de gouden draad (thema was goud, wit :) ) doorheen ons feest. Onze save the dates, uitnodigingen, stickers voor de potjes honing, menu's, tafelplanning, etc alles was tot in de puntjes afgestemd op elkaar en afgewerkt. top drukwerk!

- DJ Lotto
Voor ons geslaagd, iedereen stond constant op de dansvloer

- Bloemen en decoratie: Faits di Vert uit Oostrozebeke
Echt ongelofelijk wat die mensen gedaan hebben! ik vertelde hun de themakleuren en wat ik wou adhv enkele foto's maar wat zij hebben gedaan oversteeg alles. Het was perfect! ze zijn zo creatief en ook duidelijk qua budget wat wel en niet lukt.


Voor iedereen van wie de grote dag nog moet komen, maak er een fantastisch feest van! :)


nina
19-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1717


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik23-10-2015 16:20:39

Wow! Echt prachtige foto's Nina! Wat een mooie bruid! 😊
Een hele dikke proficiat!



Nieke
4-12-2021
 Meld misbruik23-10-2015 16:30:45

Inderdaad super mooie foto's!!!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik23-10-2015 19:31:26

Wauw zeg! Inderdaad een goede keuze qua fotograaf.
Jullie zagen er stralend uit.
Een dikke proficiat gewenst



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik26-10-2015 8:18:34

Mooi! Geniet er nog van



nina
19-9-2015
 Meld misbruik26-10-2015 12:41:23

bedankt voor de lieve reacties! :)



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik1-11-2015 21:27:56

hoe heb je elke willemen gecontacteerd? Was ze duur?

Groetjes
Tinnd



nina
19-9-2015
 Meld misbruik2-11-2015 12:50:55

ik heb ze een berichtje gestuurd via facebook, twas denk ik 150EUR voor proef + makeup trouw.



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik2-11-2015 21:31:20

oei

Ik heb haar ook een hele tijd terug pb via fb gestuurd, zonder reactie. Mischien komt ze niet tot haacht. Waar heb jij je proef dan laten doen?
Proficiat trouwens met je huwelijk, fijn te horen dat alles zo goed verlopen is :) .

Groetjes



nina
19-9-2015
 Meld misbruik3-11-2015 13:37:14

Bedankt :)

ah oei, ik zou nog eens proberen via facebook? mijn proef was bij mij thuis in aalter en het huwelijk was in melle.




tinne
6-8-2016
 Meld misbruik3-11-2015 14:41:00

heb je fotos gezien en je zag er echt prachtig uit!

dat zal ik doen, misch is het verloren gegaan tussen al de berichten.

zat de proef aan huis ook mee in de prijs?

groetjes!



nina
19-9-2015
 Meld misbruik3-11-2015 16:22:56

oh bedankt :) moet eerlijk zijn dat ik 3 verschillende visagisten aangesproken heb en proef laten doen en was niet echt tevreden en bij elke zat het direct goed. ik wou echt een fellere oogmakeup en veel valse wimpers enz en ze heeft echt geluisterd en gedaan wat ik wou :) ook had ik bij de proef de indruk dat mijn foundation een beetje vlekkerig werd naarmate de dag vorderde en heb ze dat verteld en op de dag zelf iets anders gebruikt en de makeup bleef heel de dag perfect!

en ja alles zat in de prijs, vervoerskosten etc ook.




tinne
6-8-2016
 Meld misbruik3-11-2015 18:50:12

heb ook al eens een proef laten doen, maar vond dat ik het zelf beter deed. En dat is natuurlijk niet de bedoeling! Goed te horen dat ze zo goed luistert, wil zelf ook valse wimpers en iemand die kan counturen. Dus denk dat ik bij haar aan het juiste adres ben. Nu wachten op een reactie :).

Groetjes



Faye
7-7-2017
 Meld misbruik9-2-2016 22:18:50

Hallo! Wat fijn dat je een leuke sag had! Mooie foto's ook! Ik zag de website van je grafisch ontwerpster en vind jullie uitnodiging erg mooi 😊 Heb qua drukwerk nog niet over een budget nagedacht.. Way hebben jullie betaald voor het drukwerk? (Als ik zo vrij mag zijn 😊)



nina
19-9-2015
 Meld misbruik18-2-2016 13:23:04

Bedankt Faye voor het compliment :) wij hebben voor alle drukwerk (misboekje, bedanking stickers voor potjes honing, save the date, menu's, uitnodigingen) 1500euro betaald, maar de prijs komt van de gold foil op het drukwerk want sofie haar ontwerp was heeeel schappelijk van prijs.



Faye
7-7-2017
 Meld misbruik28-2-2016 22:24:59

Edankt voor je reactie! 😊 Wij hebben uiteindelijk niet zoveel nodig als jullie, maar die prijs lijkt me echt oke voor de hoeveelheden 😊.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties Γ©n aan betaalbare prijzen. Meer info