Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanwijzen plaatsen gasten

  1-9-2015 19:05:36
Hallo,

Hoe wijzen jullie de gasten een plaats toe?
Op de feesten waarop ik was werd er gewoon een naamafroeping gedaan en gingen de gasten zo naar de genoemde tafel en op die tafel stonden dan naamkaartjes.
Andere ideetjees?

Ines
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1407


Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik1-9-2015 19:58:38

Ik heb al wel een trouwfeest meegemaakt waar iedereen een verschillende foto kreeg van de bruid of bruidegom op een bepaalde leeftijd. Op elke tafel stond dan een andere foto van die leeftijd en dan moest je matchen. Er stonden natuurlijk ook naamkaartjes op de plaatsen want soms werd er wel wat fout gegokt.
Was wel heel plezierig met al die grappige foto's :)



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik2-9-2015 17:01:47

Is da tdan geen chaos als iedereen zo begint te zoeken Sophie?



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik2-9-2015 17:26:29

Het was een redelijk kleine trouw, 75-100 gasten. Ze kregen de foto al bij de receptie, dus de meesten hadden hun "groep" al gevonden. En het waren maar een tiental tafels bij het diner :)
Het hangt er natuurlijk helemaal van af wat je wil. Wil je het lekker gestructureerd, laat ieder koppel dan begeleiden naar de juiste tafel. Wil je het wat relaxer, dan kan je met andere manieren werken :)
Als je veel gasten hebt, zou ik sowieso voor iets gestructureerd kiezen ^^



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik2-9-2015 17:29:37

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=462075&su...

Dit onderwerp heeft ook nog een voorbeeld :)



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik3-9-2015 16:25:41

Wij kregen van de zaal 'deurkaartjes'. Iedereen kreeg zo een kaartje met zijn naam en tafelnummer op bij het binnenkomen op de receptie. Op die manier wist iedereen onmiddellijk waar hij of zij moest gaan zitten, het duurde dan ook maar een 5tal minuutjes eer iedereen zijn plek had gevonden.



Ine
16-9-2016
 Meld misbruik11-9-2015 14:17:35

Ik ben al op een trouwfeest geweest waar we per tafel een titel van een liedje kregen. Als we naar onze tafels moesten gaan, werd het nummer afgespeeld en zo wisten we wanneer het onze beurt was. Originele manier en er was onmiddellijk veel ambiance :)




Stephanie

 Meld misbruik5-10-2015 14:18:03

Afroepen is inderdaad niet de manier. De correcte manier is om iedere gast bij het binnenkomen een kaartje met tafelplan (op achterzijde) te overhandigen. De kaartjes kunnen worden aangepast aan het thema of de kleur gekozen voor jullie huwelijk. www.detafeldecorateur.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...