Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Dimitri Nijs

  30-8-2015 12:02:26
Hallo, heeft iemand ervaring met goudsmid Dimitri Nijs? Zijn ringen zijn echt prachtig, we gaan binnenkort eens kijken, maar ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen.
We hebben via onze fotograaf goede reclame gehoord...
Wie deelt zijn ervaring?

Cathé
28-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1050


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik9-9-2015 21:26:47

Dag Cathé,

Deze zijn echt prachtig maar ze zien er ook enorm duur uit!!
Heb jij enig idee wat hun gemiddelde prijs kan zijn?
Zodat ik weet of het al dan niet de moeite is om daar eens een kijkje te nemen :-)



Cathé
28-6-2016
 Meld misbruik10-9-2015 0:14:39

Wat is duur?

Als je kiest voor iets dat nog andere mensen dragen, mag het eigenlijk niet duur zijn.
Als je gaat voor een persoonlijk ontwerp, iets uniek, iets waar veel tijd voor nodig is om het te bedenken en te maken, dan mag dat wel wat kosten.
Ik ben in elk geval wel overtuigd dat het dit gaat worden! En een budget zullen we dan wel kunnen afspreken. Als ik zeg 2 ringen voor €2000 zal dat wel gaan, maar ook als het meer mag zijn? Ik breng zeker nog verslag uit, ik ben verkocht en verliefd op zijn ontwerpen.



Cathé
28-6-2016
 Meld misbruik10-9-2015 17:01:32

Wat is duur?

Als je kiest voor iets dat nog andere mensen dragen, mag het eigenlijk niet duur zijn.
Als je gaat voor een persoonlijk ontwerp, iets uniek, iets waar veel tijd voor nodig is om het te bedenken en te maken, dan mag dat wel wat kosten.
Ik ben in elk geval wel overtuigd dat het dit gaat worden! En een budget zullen we dan wel kunnen afspreken. Als ik zeg 2 ringen voor €2000 zal dat wel gaan, maar ook als het meer mag zijn? Ik breng zeker nog verslag uit, ik ben verkocht en verliefd op zijn ontwerpen.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik10-9-2015 20:28:35

Ja ze zijn echt wel prachtig!
Mijn ring mag duur zijn, die van mijn toekomstige mag minder zijn omwille dat hij deze niet mag dragen tijdens zijn beroep. Met het risico van steeds aan en uitdoen, dat hij deze (hopelijk niet) wel eens kan verliezen.
Is al meerdere malen bij collega's in het verleden gebeurd..

Maar ik vind ons huwelijk persoonlijk al duur genoeg dat ik er niet in wil overdrijven dus ja..
Ik heb nog iemand gevonden die ringen persoonlijk maakt en deze zijn draaglijk qua prijs, dus ja..

Laat alvast iets weten als je meer weet over de prijzen en dergelijke ;-)



Reinhilda

 Meld misbruik29-9-2015 21:23:19

Beste,

Een trouwfeest kan best duur zijn, daar ben ik mee akkoord.

Maar dat is een beleving van 1 dag !

Je trouwringen moet je wel, hopelijk, meer dan 60 jaar dragen ! Het is een herinnering, aan dat wat je op de bewuste dag beloofd hebt. Het is een begin zonder einde......

Hij mag best wat kosten !

Dimitri Nijs zal je zeker niet teleur stellen. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader en grootvader. Het is de 3de generatie Nijs die in goud handelt. Waar kun je je nog veiliger voelen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...