Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouw 8 augustus 2015

  12-8-2015 11:57:42
Dag lieve bruidjes,

Onze mooiste dag van ons leven zit er al op. Wat jammer...want voor ons was het meer dan perfect! Ik had een idee en een droom hoe onze dag zou verlopen, maar het was zelf meer dan dat!

Het begon allemaal om 7u30 s'morgens. Normaal moest ik pas om 8u opstaan, maar die nacht had ik geen oog dichtgedaan! Zo veel zenuwen...
Om 8u30 stond mijn toekomstige aan de deur met ontbijtkoeken en lekker versgeperst fruitsap.
9u30 de bel gaat! Mel en haar vriendin die zowel schminken als het haar doen stonden voor de deur. Ze begonnen meteen aan mijn schoonzus en mij. Zalig genieten!
Daarna was mijn mama aan de beurt.
Rond 11u30 was het dan tijd om mijn kleed aan te trekken, spannend! Mel hielp mij in mijn kleed en ondertussen werd er volop foto's genomen en gefilmd.
Juweeltjes aan en klaar!
Om 12u15 stond mijn toekomstige aan de deur. Wat een emotioneel moment! Mijn ouders konden hun tranen niet meer bedwingen.
Al onze buren stonden mooi aan de overkant in een erehaag. Familie en buren begroet en hun met de auto naar het gemeentehuis.
Daar stonden ook onze allerbeste vrienden ons op te wachten. Het gemeentehuis zelf verliep heel persoonlijk. Daar werd er verteld hoe we elkaar leerden kennen. Na ik te vroeg 'Ja' te zeggen :p, was het ijs van een hele dag volledig gebroken.
Daarachter volgde de fotoshoot.

Om 15u00 zijn we dan nog eventjes langs t'Misverstand gestopt, want daar zat de suite terwijl wij onze fotoshoot deden.
Vandaar vertrokken we naar de kerk.
Samen met mijn papa ging ik naar binnen. Mijn allerliefste papa stortte gewoon in elkaar, hij heeft van begin tot het einde niets anders gedaan dan geweend. Tja... zijn enig kind en dan nog een dochter!
Onze mis was prachtig! Eén van onze beste vrienden deed de verwelkoming, iedereen viel achterover! Ik heb er geen woorden voor!
Tijdens de mis hebben ook twee vriendinnen van mij ons liedje gezongen ' You'll be in my heart'. Kiekebish! :D
De huwelijksbeloften gingen door meg en been. Heel de kerk heeft van het begin tot het einde geweend, niet normaal! We kregen op het einde dan ook superveel complimenten!
Op het einde van de mis stond er dan ook een politie-erehaag! Mijn man is namelijk politie-inspecteur, prachtig!
Van daaruit naar onze feestzaal. Het eten was superlekker en de bediening was fantastisch! Geen opmerkingen!
Daar kregen we vele filmpjes te zien en kregen we veel speechen te horen. Ook geen commentaar, niet normaal!
Openingsdans ' This years love' was ook echt genieten. Daarna met papa en schoonvader. Mijn schoonvader heeft mij langs alle kanten van de dansvloer gezwierd, iedereen was onder de indruk!
Daarna barste het feest los tot zo. .... 5u30?!
Het allerlaatste moment .... Dat kan ik aan niemand uitleggen! We deden nogmaals onze openingsdans en al onze vrienden en familie slowden mee. Prachtig beeld! Na de openingsdans ' You never walk alone'. Wij 2 in het midden al de andere rond ons in een cirkel. En ze zongen uit volleborst mee! WAAUW! Een hele dag mijn tranen ingehouden, want ja make-up mag niet uitlopen. Maar dan kon ik niet meer! Ik denk dat ik een halfuur lang geweend heb ! Dan volgde er een grote groepsknuffel. Langs alle kanten kussen en knuffels en vooral : ' Wij zien jullie echt doodgraag!' Tot nu kan ik er enkel over schrijven, praten is moeilijk.

En daarom zeg ik: Wauw, de mooiste dag van ons leven!

Bedankt! :

Mel's bride: Zij heeft mijn haar en make-up gedaan! Een dikke merci! Ik kreeg er enorm veel complimenten over!
Fotograaf ' Sylvain Casteels' : We hebben al 1 foto gezien en die was al prachtig! Hij had heel veel originele en leuke ideeën. En eerlijk gezegd zijn wij geen fotokoppel, maar hij heeft dat fantastisch gedaan. Ik kwam meteen tot rust en had na een tijdje niet door dat hij er rondloop. Dikke merci!
Couture Ann: Rita, de verkoopster, heeft mij altijd goed geholpen. Ze wist ook meteen wat ik wou. Een fantastische madam! Niets was te veel en ze zei ook altijd haar mening! Heeeeel veel complimenten gekregen over mijn kleed, velen die zeiden dat ze nog nooit zo'n kleed hadden gezien. Dus op zoek naar een kleed? --> Couture Ann!
Ceremoniemeester ' Excellence weddings': Onze ceremoniemeester Jimmy... Fantastische persoon, harde werker, echt in de weer! Hij is zelf op een bepaald moment naar de winkel gereden voor lak en schuivertjes. Niet normaal! Hij heeft alles supergoed geregeld en niets is fout gelopen. Een echte aanrader!
Feestzaal De Hophoeve: In 1 woord: Subliem! Goede bediening, superlekker en vooral veel eten. En allemaal voor prijs kwaliteit! Ze deden nooit moeilijk als er hen iets gevraagd werd. De zaal was fantastisch versierd! We hebben superveel complimenten gekregen, geen enkel negatief woord!
Dj DSS: Hij kent zijn vak! Wij zaten namelijk met een hele gedifferentieerde groep, maar hij wist er raad mee! Hij wisselde regelmatig af,zodat hij iedereen kon plezieren! Zeker aan te raden!
Kostuums LaBaere: Voor huren van kostuums 1 adres! Niets op aan te merken! Het kostuum van mijn man was magnifiek! Hij straalde en zag er gewoon fantastisch uit! Hij sprak vol lof!
Bloemen ' De serre' : Alles werd goed op tijd geleverd en was dik in orde! Mijn bruidsboeket was subliem en de witte rozen kwamen overal in voor. Prachtig werk geleverd! Nog een aanrader van zovele!

Er was ook een praatpaal, maar het resultaat daarvan zullen we maar pas binnen 3 weken te zien krijgen.

Bruidjes, veel succes met jullie voorbereidingen en geniet van het begin tot het einde! Zo behoudt je prachtige herinneringen!

Elke
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1772


Karen
10-10-2015
 Meld misbruik12-8-2015 13:18:55

Wauw het geluk druipt gewoon van je tekstje af! Super!!
Ik hoop dat het bij ons ook zo'n topdag mag worden!



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik12-8-2015 14:00:12

Superleuk om te lezen! :-)



veronique
1-10-2016
 Meld misbruik12-8-2015 14:45:54

Het was zonder twijfel een superdag vr jullie lijkt me! Proficiat!



ella
14-5-2016
 Meld misbruik12-8-2015 17:56:34

Klinkt geweldig!
Wij denken er ook aan om die openingsdans te nemen, maar twijfelden een beetje.
Hoe waren de reacties op die nummerkeuze?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik12-8-2015 22:13:42

Een dikke proficiat gewenst! Zo te horen was het een echte topdag waar je nog lang van kunt genieten!!



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik12-8-2015 23:15:00

Fantastisch om zo'n verslagen te lezen! Je buik kriebelt mee...
Mijn kleed komt ook van bij Couture Ann en Rita doet dat idd fantastisch!
Superdikke proficiat nogmaals.



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik13-8-2015 7:52:13

Leuk leuk leuk!



nina
19-9-2015
 Meld misbruik13-8-2015 13:22:10

Leuk om te lezen :) een dikke proficiat!



Sophie
1-7-2016
 Meld misbruik13-8-2015 16:37:08

Zo tof :) Dikke proficiat en een gelukkige leven samen gewenst!



Hanne
8-8-2015
 Meld misbruik19-8-2015 17:47:11

8/8 was inderdaad een perfecte dag om te trouwen . Wij zijn dan ook getrouwd en heb er een even fantastisch gevoel aan overgehouden als wat je hier hebt beschreven.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik22-8-2015 1:09:27

Inderdaad en dames we hadden het zonnetje mee. Onze dag was ook super. Heb van elke moment genoten en iedereen zei dat ze nog nooit zo een top huwelijk en feest hadden meegemaakt. Er zat veel ambiance en het eten was heel lekker en iedereen vond ons als gezin heel mooi. We straalde enorm veel liefde en geluk zeiden ze en mijn trouwkleedje vonden ze prachtig. Een kleine mooie prinses. Het feest heeft tot 4uur30 geduurd. Maar ik zou iedereen de raad geven geniet van elke minuut elke seconde en elk uur. Voor de bruidjes die al getrouwd zijn nog veel geluk en liefde in jullie verder leven en de gene die nog gaan trouwen nog heel veel geluk met de voorbereidingen. Liefs van een zeer Gelukkige getrouwde vrouw cindyxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info