Terug naar overzicht
Ik ga het ook doen wss :) Maar dan omgekeerd, ik heb te dun en te weinig haar ;) Dus bij mij is het voor meer te kunnen doen bij het opsteken :)Ik heb ze nog niet gaan halen en mijn kapster is mijn schoonmama dus tot hiertoe nog geen ervaringen.. maar als ik ze gaan halen ben zal ik het je laten weten waar enz :)
Bedankt Elien! Ik vermoed dan ook dat jij meer extensions nodig zult hebben dan ik waarschijnlijk :-) liefs x
Bedankt Goele!Ik wist zelfs niet dat ze die verkochten bij kruidvat :-)x
Hey !
Ik ben zelf kapster dus ik kan je wel wat meer informatie geven :)
Als je echt voor de lengte het zou doen , zou ik toch opteren om te werken met clip in extensions van ECHT haar . Deze zijn wel wat duurder maar daar heb je ongelofelijk lang plezier van.
Deze liggen normaal rond de 170 euro maar zijn wel 6 a 7 banden voor in je haar te zetten.
Deze blijven ook veel langer mooi in model , zonder knopen te maken.
De extensions in kruidvat enzo zijn spotgoedkoop maar is eigenlijk geen echt haar , maar is nep haar . Wat het verschil hiervan is ; echt haar kan je bestellen in jou eigen kleur terwijl met dat nep haar moet je kiezen uit de kleuren die er zijn ( zijn er meestal niet veel ).
Extensions van echt haar kan je ook krullen , stijlen , kleuren , noem maar op .
Ik hoop dat ik je al wat heb kunnen helpen hiermee?
Als je nog vragen hebt , vraag gerust ;)
Bedankt Stefanie! Is heel goed om weten! Mijn visagiste/kapster opteerde ook sowieso voor extensions van echt haar 😊 Momenteel groeit mijn haar nog mooi. En met nog een jaar op de teller hoop ik geen extensions te zullen nodig hebben 😊😊Groetjes!