Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de Waterhoek

7-2-2007 14:07:10
Zijn er nog mensen die hun feest houden in 'de Waterhoek' in Geetbets? Wij hebben een optie tot 14/02 en zullen ons feest daar voor 99 % vastleggen (buffet). Wat heeft jullie overhaald om voor deze zaal te kiezen?

Annelore
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 286

Karolien
9-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 14:30:02

Hoi Annelore,

Wij trouwen op 9 juni in de Waterhoek. Ik had daar al 2 feesten meegemaakt (trouwfeest en 50 jaar getrouwd) en die waren toen tot in de puntjes verzorgd. Bovendien is de omgeving supermooi om foto's te nemen en tof voor de receptie.
De tafels vond ik ook supermooi versierd en natuurlijk in vergelijking met enkele zalen in de buurt (Tienen, Leuven, Langdorp) is De Waterhoek 1 van de goedkoopste.
Vorige zondag was het trouwens opendeurdag (dat doen ze elk jaar)en het eten (je mag dan wijnen/aperitief/voorgerechten/desserten proeven) was ongelooflijk lekker.
Dus voila, ik ben helemaal verkocht :-)

Groetjes en veel plezier ermee!
Karolien

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik7-2-2007 15:04:28

Hey Annelore,

ook wij hebben deze zaal gekozen en trouwen er op 27 oktober. Wij vonden de zaal heel gezellig en ook de omgeving is supermooi. Wij zullen waarschijnlijk ook kiezen voor een buffet, en hebben daar al heel wat goede dingen over gehoord (de presentatie zou heel leuk en origineel zijn). Alles zou ook heel correct geregeld worden. Wij zijn trouwens ook naar die opendeurdag geweest zondag, en ik kan alleen maar beamen wat Karolien al zei: het eten was heel erg lekker!

Groetjes,
Caroline

Karen
30-6-2007
 Meld misbruik9-2-2007 21:01:01

Hoi Annelore,

Ook wij trouwen id Waterhoek (30/06/07). Voor ons heeft het totaalkader ons de beslissing doen nemen (zaal, tuinen, commentaar over het eten,...)
Ik denk nt dat het dr slecht kan zijn!!

Grtjs,
Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...