Terug naar overzicht
Hoi Annelore,Wij trouwen op 9 juni in de Waterhoek. Ik had daar al 2 feesten meegemaakt (trouwfeest en 50 jaar getrouwd) en die waren toen tot in de puntjes verzorgd. Bovendien is de omgeving supermooi om foto's te nemen en tof voor de receptie.De tafels vond ik ook supermooi versierd en natuurlijk in vergelijking met enkele zalen in de buurt (Tienen, Leuven, Langdorp) is De Waterhoek 1 van de goedkoopste.Vorige zondag was het trouwens opendeurdag (dat doen ze elk jaar)en het eten (je mag dan wijnen/aperitief/voorgerechten/desserten proeven) was ongelooflijk lekker.Dus voila, ik ben helemaal verkocht :-)Groetjes en veel plezier ermee!Karolien
Hey Annelore,ook wij hebben deze zaal gekozen en trouwen er op 27 oktober. Wij vonden de zaal heel gezellig en ook de omgeving is supermooi. Wij zullen waarschijnlijk ook kiezen voor een buffet, en hebben daar al heel wat goede dingen over gehoord (de presentatie zou heel leuk en origineel zijn). Alles zou ook heel correct geregeld worden. Wij zijn trouwens ook naar die opendeurdag geweest zondag, en ik kan alleen maar beamen wat Karolien al zei: het eten was heel erg lekker!Groetjes,Caroline
Hoi Annelore,Ook wij trouwen id Waterhoek (30/06/07). Voor ons heeft het totaalkader ons de beslissing doen nemen (zaal, tuinen, commentaar over het eten,...)Ik denk nt dat het dr slecht kan zijn!!Grtjs, Karen