Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 juli 2015, prachtige dag!

  6-7-2015 10:31:50
Dag iedereen!

Omdat ik heel graag alle verslagjes lees, post ik er zelf eentje.
Vorige vrijdag zijn wij getrouwd, midden in de hittegolf.

Om 7u ben ik bij mijn ouders thuis opgestaan, om 7u30 kwam de kapper/visagiste en onze fotograaf aan. Tegen kwart voor 10 was iedereen klaar en was het wachten op mijn ventje. Om 10u15 is die mij komen halen in onze gehuurde Mustang, de nodige traantjes zijn zeker gevloeid. We zijn een halfuurtje later vertrokken naar het gemeentehuis (was halfuurtje rijden), waar wij getrouwd zijn onder een stralende zon!
Nadien zijn we vertrokken naar mijn schoonouders ( 5 minuutjes rijden) in onze open Mustang, wat een heerlijk zicht was voor alle mensen, veel bekijks gehad! Daar hebben we in hun tuin alle familiefoto's getrokken en ook wat foto's bij de auto. Dan hebben we gezellig gegeten (pistoletjes, moet niet meer zijn) en nog wat nagekaart. Tegen 14u30 zijn we dan vertrokken naar Lier voor trouwfoto's.

Daar aangekomen zijn we op weg gegaan naar het Begijnhof, waarbij we de Zimmertoren passeerde. Daar zei de verantwoordelijke dat trouwers en de fotograaf gratis binnen mochten en die kans hebben we zeker gegrepen! Daarna nog naar het Begijnhof en tegen 16u zijn we naar huis vertrokken. In de tropische temperaturen was een uurtje shoot meer dan voldoende!
Thuis hebben we ons even opgefrist en tegen 17u30 waren we in de feestzaal, waar ze al alles hadden klaargezet, echt een service!
Tegen 18u kwam al het volk voor een receptie tot 19u30, dan werden we feestelijk binnengeroepen en hebben we een kleine speech gegeven. We hebben hierin ons verhaal verteld en ook bedankjes gezegd tegen ouders en zussen en broer (ook getuige), die ook elk een cadeau kregen.

Nadien lekker gegeten en na het hoofdgerecht was het dan aan de openingsdans. Na die dans heb ik gedanst met mijn vader, mijn ventje met zijn moeder. Dan speelde de dj een lied (dat wij gekozen hadden) waarbij de hele eretafel moest dansen met vermenigvuldigen. De eretafel was ongeveer 10 man, wat bij het vermenigvuldigen zorgde voor een goed gevulde dansvloer, aanrader! Na een uurtje dansen is onze bruidstaart binnengekomen en werd het dessertenbuffet geopend. Nadien zijn we meteen terug beginnen dansen, tot de vroege uurtjes.

We hebben echt genoten van onze dag, ondanks de hitte, en willen hiervoor specifiek nog mensen in de bloemetjes zetten :

- Mustang : Marcel Peeters uit Dessel, topauto en topchauffeur!
- kostuum van mijn man : Wellens - Herentals, topwinkel en topservice!
- trouwkleedje : Youniek in Turnhout. Zij hebben mijn wensen perfect opgevolgd, een rood trouwkleed hebben zij ingekort tot een trouwkleedje in retrostijl, heel veel complimentjes op gehad!
- feestzaal : Familia - Nijlen, topservice! Top top top top top ! BBQ was fantastisch, niets dan complimentjes gehad over het eten, aankleding zaal precies zoals wij wilden, top!
- dj : Ronnie Nys - aangeraden door zaal , topdj! Heeft perfect geluisterd naar onze wensen, heeft alle liedjes gedraaid die wij wilden, de dansvloer is geen seconde leeg geweest!
- fotograaf : Pineize / Michaël Noël uit Kessel : top! We hebben onze top 40 gisteren ontvangen en kunnen niet wachten op de rest! Echt een hele dikke aanrader!

Nog enkele weetjes :

- binnenkomst bruidspaar : Baby I'm a star - Prince (ik ben megafan, vandaar)
- openingsdans : Jij bent de liefde - Guus Meeuwis
- dans met vader bruid en moeder bruidegom : Thuis - Guus Meeuwis
- dans met eretafel en vermenigvuldigen : Umbrella - The Baseballs

Het was gewoon een fantastische dag! En de hitte, daar moet je het toch mee doen, dus toekomstige bruidjes die een hittegolf vrezen : gewoon blijven gaan, veel water drinken en je goed insmeren!

Tinne
3-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1273


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik6-7-2015 22:28:03

Klinkt als een vreselijk fijne dag!

Ik ben volop aan het aftellen...
Ik vind het eens zo leuk om verslagjes te lezen, dichtbij huizen... Wij trouwen in Olen!
Proficiat en geniet nog na!!!



kim
27-6-2015
 Meld misbruik7-7-2015 15:27:02

Leuk verslagje. Wij zijn getrouwd op 27 juni was iets minder warm, maar warm genoeg. Mijn kleedje kwam ook van Youniek in Turnhout . Heb ook veel positieve reactie gehad. zeer toffe mensen om mee samen te werken.





Anke
13-5-2016
 Meld misbruik8-7-2015 22:01:00

Blij te horen dat jullie dag zo top was ;-)

Wij doen ons feest in dezelfde zaal met dezelfde DJ!
Heb je toevallig foto's van hoe de zaal aangekleed was? Daar kan ik me nog niet zoveel bij voorstellen...
Groetjes
Anke



Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik9-7-2015 9:34:13

Hoi Anke
Daar hebben we nog geen foto's van, we wachten nog op de meeste foto's van onze fotograaf. Maar een maandje op voorhand hebben we met Koen een afspraak gemaakt, waarbij we al onze gastenlijst en tafelindeling hadden gemaakt en hij heeft die samen met ons op punt gezet, met tekening en al erbij. Voor de eretafel hadden we een ronde tafel gevraagd en ook dat was geen probleem.
Op alle tafels staan bloemstukjes. De menukaartjes en tafelverdeling (bij ons met gekleurde vlinders) verzorgden zij allemaal zelf, met de spulletjes die wij de dag op voorhand hadden gaan afzetten bij hen. Aangezien ik in het rood trouwde, kozen we voor rode servetten en ook dat geen probleem! Een ruime dansvloer wordt in het midden open gehouden, de tafels staan zo'n beetje in een ovaalvorm.
Geen zorgen maken, zij regelen alles tot in de puntjes en stellen je echt gerust! Van het eerste moment dat we alles definitief gingen bespreken had ik het volste vertrouwen in hun!
Geniet nog van alle voorbereidingen!



Anke
13-5-2016
 Meld misbruik12-7-2015 22:41:14

Bedankt voor je reactie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info