Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging zelf ontwerpen of standaard ontwerp nemen?

  20-6-2015 19:45:00

Dag mede bruidjes

Ik heb eens een vraagje. Wij zijn volop aan het zoeken naar een geschikte uitnodiging maar kunnen niet direct ons goesting vinden op sites zoals tadaaz of carddreams ed. Nu hebben we wel een idee wat voor kaart we willen en mijn schoonbroer zou dit kunnen ontwerpen. Maar nu is de vraag of iemand al ervaring heeft met bepaalde drukkers en of dit dan effectief voordeliger zou zijn dan bijvoorbeeld een uitnodiging te bestellen via een site als tadaaz.be ?

Wat hebben jullie ongeveer betaalt voor uitnodigingen?

alvast bedankt en kijk uit naar de reacties.



hanne
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1702


Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik20-6-2015 22:51:01

Hey Hanne!
Wij hebben ervoor gekozen om via de website van carddreams zelf een uitnodiging te ontwerpen met een foto van ons.
We hebben ze wel besteld op een moment dat er een promotie liep, maar we hebben voor 75 uitnodigingen en enveloppen € 88 betaald.
We zijn er echt super tevreden over en we hebben ook al van heel veel mensen leuke complimentjes gekregen :-)
Ieder doet natuurlijk zijn zin, maar een uitnodiging waar iets persoonlijk in zit, vind ik zelf veel leuker dan een gewone standaarduitnodiging.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik21-6-2015 9:16:24

Wij via Vistaprint. Wel opletten. Die werken met enveloppemaat die je niet in winkel vindt. Ze sturen wel enveloppen mee, maar als je fancy dikke omslagen wilt passen ze niet rond de Vistaprint uitnodiging ;)



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik21-6-2015 21:01:57

Wij hebben ook via Vistaprint onze uitnodigingen zelf ontworpen. Wel met de nodige portie geduld, maar het eindresultaat is wel helemaal wat we wilden. Alles bij elkaar hebben we iets van een 250 euro betaald voor 150 uitnodigingen, maar het waren ook wel dubbele kaarten (als je enkele hebt, is’t al maar de helft). Enveloppen hadden we dan ook wel dubbel, maar de onze waren wel gewone standaardmaten, dus die zullen nog wel van pas komen :-)



Bieke
18-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 11:48:49

Schoonbroer heeft ook onze uitnodiging ontworpen. We hebben die besteld op www.digitaaldrukwerk.be en zijn heel blij met het resultaat. Voor 110 dubbele kaarten van 11,5x17,5cm hebben we 180 euro betaald. De mogelijkheid om eerst een proefdruk te bestellen was er ook, dus dat vonden we wel handig.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info